قنادی متخلف در شاهین شهر پلمب شد

کارشناس مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت محیط شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: یک واحد قنادی که از رنگ‌های غیر مجاز در تولید کیک و شیرینی استفاده می‌کرد پلمب شد.

مهندس بهزاد شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با کمک بازرسان بهداشت محیط شهرستان شاهین شهر و میمه طرح نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی اجرا می‌شود و از انواع مواد غذایی مشکوک به تقلب نمونه برداری کرده و با انجام آزمایش با افرادی که از مواد افزودنی غیرمجاز استفاده کنند برخورد می‌شود.

وی گفت: در این طرح علاوه بر پلمب واحد صنفی پرونده تخلف و جرم مرتکب شده به مراجع قضائی ارسال می‌شود که در این بازرسی‌ها یک واحد قنادی که از رنگ‌های غیرمجاز در تولید کیک و شیرینی استفاده می‌کرد پلمب شد.

کارشناس مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت محیط شهرستان شاهین شهر و میمه، افزود: استفاده از رنگ‌های غیرمجاز تهدیدی جدی علیه سلامت و بهداشت هموطنان است که برخی افراد سودجو و فرصت طلب مبادرت به کاربرد این ماده سمی و سرطان‌زا می‌کنند.

وی گفت: با توجه به نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال، نظارت بر صنوف حساس بیش از گذشته و با دقت و توجه بیشتری در دستور کار بازرسان بهداشت محیط قرار دارد.

کد خبر 467339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.