۹ شهرستان اصفهان در وضعیت آبی قرار گرفتند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از آبی شدن (کم خطر) وضعیت ۹ شهرستان استان خبر داد.

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در شهرستان‌های اصفهان اظهار کرد: با تداوم روند کاهشی در شمار مبتلایان، بستری و فوتی‌های روزانه رنگ بندی شهرستان‌های استان نیز نسبت به هفته گذشته تغییر کرده است.

وی با بیان اینکه طبق اعلام جدید وضعیت آبی به رنگ بندی‌های کرونایی افزوده شده است، تصریح کرد: این وضعیت به معنای بهبود شرایط شهرستان از وضعیت زرد و کاهش شمار بستری و فوتی‌های روزانه است ولی هنوز نحوه اعمال محدودیت‌ها و تفاوت اجرای محدودیت‌ها در این شهرها با وضعیت زرد تصویب نشده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به رنگ بندی جدید شهرستان‌های استان افزود: در حال حاضر بر اساس اطلاعات اپلیکیشن ماسک، شهرستان‌های تیران و کرون، خور و بیابانک، لنجان، بوئین و میاندشت، گلپایگان، برخوار، مبارکه و شاهین شهر و میمه در وضعیت آبی قرار دارند.

وی در خصوص رنگ بندی دیگر شهرستان‌های استان اضافه کرد: سایر شهرستان‌های استان شامل، اصفهان، کاشان، شهرضا، فلاورجان، خمینی شهر، نطنز، آران و بیدگل، چادگان، دهاقان، فریدن، خوانسار، سمیرم، اردستان، نائین و فریدون شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

به گزارش ایمنا، طبق آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا وضعیت آبی به رنگ بندی جدید شهرستان‌های کشور افزوده شده و نحوه اعمال محدودیت‌ها در این نقاط طی روزهای آتی مشخص خواهد شد.

کد خبر 467214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.