از نظر فنی ذوب آهن بهتر از گذشته بازی می‌کند

ششصد و چهل و نهمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "درسته سلطان، در آزادی جشن‌های زیادی برگزار کردیم" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره مطلبی در مورد صحبت‌های نویدکیا دارد. محرم نویدکیابارها به این استادیوم آمده و بردهایی فراموش نشدنی به دست آورده است. او در واکنش به سوالی در مورد تکرار روزهای خوبش با سپاهان گفته: مواقعی که بازی می‌کردیم، خیلی به آزادی آمدیم. نتایج و جشن‌های خیلی خوبی در اینجا گرفتیم ولی الان شرایط طوری شده که باید با یک مسئولیت دیگر کار کنم و شرایط سخت‌تر شده است. آن زمان فقط بازی می‌کردم و راحت تر بودم اما اکنون مسئولیت سخت‌تر و بزرگ‌تری دارم و باید مراقب تیم باشم و در نتیجه، کارم سخت‌تر شده است.

"از دست گردان ناراحتم که توپم را گرفت! " تیتر دیگری از این رسانه است که به صحبت‌های مهدی تیکدری پرداخته است. تیکدری گفته: اگر کمی دقت بیشتر و تصمیم بهتر می‌توانستم گل بزنم که فکر می‌کنم گردان، گلر حریف هم خیلی خوب واکنش نشان داد و از این بابت از او ناراحتم! البته او حریف محمد نشد. عباس زاده یک گلزن مادر زاد است و واقعاً امثال او در فوتبال ایران بسیار کم اند.

"از نظر فنی ذوب آهن بهتر از گذشته بازی می‌کند" عنوان پایانی صفحه اول این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های رسول کربکندی دارد. سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن گفته: از نظر فنی تیم بهتر از گذشته شده است و فوتبال بهتری بازی می‌کنیم اما نتایج خوبی نمی‌گیریم. ما تمام سعی خود را کرده‌ایم که فشاری روی کادر فنی نباشد تا آن‌ها بتوانند در آرامش کار کنند، اما این وضعیت را هم تا یک حدی می‌توان تحمل کرد.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 467062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.