پیشرفت ۲۰ درصدی احداث مجتمع صنفی پرندگان ذبحی اصفهان

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از پیشرفت ۲۰ درصدی احداث مجتمع صنفی پرندگان ذبحی خبر داد و گفت: این مجتمع خردادماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین وضعیت پروژه مجتمع صنفی پرندگان ذبحی اظهار کرد: یکی از مسائلی که سالیان متمادی فکر مدیران بهداشتی و دامپزشکی استان را مشغول کرده بود، موضوع ایجاد آلودگی‌ از سوی پرنده فروشان ذبحی و بومی در خیابان‌های عطار، ولی عصر و… است.

وی با بیان اینکه عملیات ساخت و ساز این پروژه به صورت پیش فروش در سال جاری آغاز شده است، افزود: مجتمع صنفی پرندگان ذبحی در زمینی به وسعت ۹۰۰ مترمربع حدفاصل پل تمدن و جاده فرودگاه منطقه ۱۰ شهرداری در حال احداث است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از پیشرفت ۲۰ درصدی اجرای این پروژه خبر داد و تصریح کرد: با ساخت این مجتمع ۲۰ واحدی، صنف‌های پرنده‌فروشی شهر به این محل منتقل و ساماندهی شده و پرنده فروشان در خیابان‌های عطار نیشابوری، مسجد سید و حکیم نظامی همچنین میدان امام علی (ع) به این مکان منتقل می‌شوند.

وی با بیان اینکه احداث این مجتمع صنفی تا اوایل سال آینده به اتمام می‌رسد، تاکید کرد: در آینده این مجتمع صنفی دامپزشک مستقر ناظر بر سلامت طیور ذبحی خواهد داشت.

مجیری در خصوص انتقال عمده فروشان صنف خشکبار به میدان مرکزی میوه و تره‌بار، گفت: پروژه انتقال عمده فروشان صنف خواروبار در راستای ساماندهی و کاهش بار ترافیک در خیابان‌های صارمیه، جهاد و ولی‌عصر (عج) می‌باشد که ایجاد مکان آن در سال ۹۵ کلنگ زنی شده و اکنون آماده سازی شده است.

وی افزود: این مجموعه در زمینی بالغ بر ۲۴۰ هزار مترمربع و با متراژ ساخت ۶۰ هزار مترمربع در میدان مرکزی میوه و تره‌بار جانمایی شده که ۱۱۱ سوله، دفتر کار و فروشگاه در آن برای تسهیل امر خرید و فروش در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان اضافه کرد: ایجاد ۴۵ واحد اولیه این مجموعه توسط سازمان به پایان رسیده و آغاز عملیات عمرانی ۶۶ واحد دیگر با مشارکت بخش خصوصی و نیز به صورت پیمانی تا پایان سال آغاز می‌شود.

مجیری گفت: طبق مصوبات شورای شهر این واحدهای تجاری به صورت ۳۰ درصد نقد و مابقی ۴۸ قسط به عمده فروشان خواروبار و خشکبار واگذار می‌شود.

کد خبر 466959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.