تخلفات شهرداری‌ها و شوراها بدون اغماض پیگیری می‌شود

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: وزارت کشور با جدیت بر عملکرد و فعالیت همه شوراهای شهر و روستاهای کشور نظارت داشته و در صورت مشاهده یا اعلام تخلف بدون اغماض و چشم‌پوشی با اهتمام فراوان با آن برخورد قانونی لازم را به عمل می‌آورد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مهدی جمالی‌نژاد اظهار کرد: در صد و هشتاد و هشتمین جلسه شورای مرکزی حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراها که در وزارت کشور برگزار شد، موضوع انحلال شورای اسلامی شهر ساری بررسی و با توجه به شرایط فعلی اعضا و نرسیدن به حد نصاب برای تشکیل جلسات، رأی هیئت استانی مبنی بر انحلال شورا تأیید شد.

وی افزود: با اعلام انحلال شورای اسلامی شهر ساری به عنوان نخستین شورای شهر مرکز استانی که در دوره پنجم فعالیت شوراها منحل شده است، افزود: وزارت کشور با جدیت بر عملکرد و فعالیت همه شوراهای شهر و روستاهای کشور نظارت داشته و در صورت مشاهده یا اعلام تخلف بدون اغماض و چشم‌پوشی با اهتمام فراوان با آن برخورد قانونی لازم را به عمل می‌آورد.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: با انحلال شورای اسلامی شهر ساری، استاندار مازندران به عنوان قائم مقام شورا توسط وزارت کشور تعیین تا شهرداری بتواند همچون گذشته به ارائه خدمات به شهروندان با جدیت بپردازد.

کد خبر 466832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.