رونمایی از تلویزیون‌های TCL در بزرگترین نمایشگاه تکنولوژی جهان

شرکت TCL قصد دارد در نمایشگاه CES 2021 از تلویزیون‌های mini-LED خود رونمایی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت TCL قصد دارد در سال جاری محصولات بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد. بر اساس اخبار منتشر شده، پیش بینی می‌شود در تاریخ ۱۱ ژانویه از تلویزیون TCL mini-LED در این نمایشگاه رونمایی شود، این محصول توجه افراد زیادی را به خود جلب خواهد کرد.

مدیر عامل این شرکت اعلام کرده است که TCL به عنوان دومین برند پرفروش تلویزیون در آمریکا قصد دارد به کمک نوآوری و استراتژی اینترنت اشیاء، زندگی‌های عادی به را به زندگی هوشمند تبدیل کند و بهترین محصولات و خدمات هوشمند را برای کاربران در سراسر جهان فراهم کند. شرکت TCL در همه جلسات نمایشگاه CES 2021 از جمله اعلامیه مطبوعاتی نیز شرکت می‌کند و جدیدترین تکنولوژی‌های خود را به نمایش می‌گذارد.

همچنین این شرکت قرار است طیف وسیعی از لوازم خانگی خود را معرفی کند تا افراد بتوانند تجریه جدیدی را کسب کنند. قطعاً یکی از تکنولوژی‌های جذاب نمایشگاه CES 2021، تلویزیون TCL mini-LED خواهد بود که شرکت TCL امیدوار است مورد استقبال عموم قرار بگیرد. این شرکت علاوه بر این مدل تلویزیون قصد دارد از تلویزیون‌های QLED، ساندبارها و دیگر لوازم خانگی خود رونمایی کند.

کد خبر 466706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.