قاضی عسگر: به دنبال ارتقای کیفیت نان هستیم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: نانوایان این استان باید با اتخاذ رویکرد مشتری مداری، نان را براساس نظر آنان ارائه دهند چرا که ما بدنبال ارتقای کیفیت آن هستیم.

به گزارش ایمنا، حسن قاضی عسگر در حاشیه کارگروه آرد و نان اظهار کرد: از نانوایان می‌خواهیم برای نان‌های یارانه‌ای نوع اول تافتون از کنجد استفاده نکنند و نان را به صورت مصوب و با وزن مشخص به مشتری تحویل دهند.

وی افزود: گندم یارانه‌ای با ۲ نرخ ۶۶۰ تومان (آرد یارانه‌ای نوع اول) و ۹۰۰ تومان (آرد یارانه‌ای نوع دوم) به فروش می‌رسد. در شهرستان اصفهان بیشتر از آرد یارانه‌ای نوع دوم و در شهرستان‌های اطراف از آرد یارانه‌ای نوع اول استفاده می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده تخلفات نانوایی‌ها به سامانه ۱۲۴، بازرسی اصناف و تعزیرات حکومتی اطلاع دهند همچنین با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

قاضی عسگر خاطرنشان کرد: سال گذشته قیمت نان در اصفهان افزایش نیافت اما در آبان ماه سال جاری به دنبال افزایش هزینه‌های نانوایان و اعتراضات آن‌ها پس از اقدامات کارشناسی نرخ تمام شده نان ۲۰ تا ۳۲ درصد افزایش قیمت داشت. در زمان حاضر برنامه‌ای برای افزایش قیمت نان وجود ندارد، اکنون به دنبال ارتقا کیفیت نان هستیم.

به گفته وی، حدود سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان یارانه آرد و نان به استان اصفهان تعلق می‌گیرد. آرد یارانه‌ای نوع اول به نانوایی‌های سنگک پز ارائه نمی‌شود بلکه با آرد یارانه‌ای نوع دوم پخت می‌کنند. اخیراً حدود ۱۳ نانوایی سنگک پز به صورت آزاد پز مجوز گرفتند.

کد خبر 466668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.