ساماندهی حریم کانال کرجان تبریز/ هزینه تملک میدان میوه و تره بار قم

در این بسته خبری از افتتاح شهرداری منطقه ۵ در همدان تا ساخت تندیس ۱۵ شهید شاخص استان یزد در یزد و افتتاح ناحیه یک شهرداری منطقه ۱۰ در شهرک گویم شیراز را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از کلانشهرها) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

برگزاری پویش "موتورسوار خوب" در تهران

متین رمضان خواه، معاون توسعه مهارت‌های شهروندی اداره کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران از تمامی سازمان‌ها، انجمن‌های مردم نهاد، گروه‌ها و فعالان اجتماعی دعوت کرد که در فعالیت‌های فرهنگی- آموزشی پویش «موتورسوار خوب» مشارکت و همکاری کنند.

ساماندهی حریم کانال کرجان تبریز

محمد علی سلیمی، شهردار منطقه هفت تبریز از انجام عملیات ساماندهی حریم کانال کرجان و مسیل رودخانه در آینده نزدیک خبر داد.

تولید روزانه حدود ۱۸۰ تن زباله خشک در رشت

سید محمد احمدی، شهردار رشت از احداث ابنیه فنی مربوط به استقرار دستگاه زباله سوز سراوان و تکمیل آن با اعتباری بالغ ۲۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی خبر داد و گفت: پروژه دستگاه زباله سوز نزدیک به ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

افتتاح شهرداری منطقه ۵ در همدان

حمیدرضا طبی مسرور، مسؤول پیگیری بافت مرکزی شهرداری همدان از افتتاح "شهرداری منطقه ۵ " در بهمن امسال خبر داد.

بهره برداری از فاز سوم پروژه بزرگراه «سپهبد شهید سلیمانی» شیراز

اسماعیل صالحی، معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز با اشاره به اجرای عملیات احداث فاز سوم پروژه بزرگراه شهید سپهبد سلیمانی (کوهسار مهدی سابق)، گفت: امیدواریم تا آخر بهار ۱۴۰۰ این پروژه را به بهره برداری برسانیم.

هزینه تملک میدان میوه و تره بار قم

علیرضا مظفری، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از هزینه ۱۵۸ میلیارد ریالی برای تملک میدان میوه و تره بار خبر داد.

باغ‌های موضوعی، ناژوان را متحول می‌کند

فروغ مرتضایی‌نژاد، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: زمین‌های متعددی در ناژوان برای ایجاد باغ‌های موضوعی به سازمان پارک‌ها و فضای سبز معرفی شده و در این راستا اقدامات لازم شده است.

جلوگیری از ۸ هزار مورد تخلف ساختمانی و سد معبر در بندرعباس

مجتبی سارونه، مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس از جلوگیری از هشت هزار و ۸۹۲ مورد تخلف ساختمانی، اراضی و سد معابر عمومی از ابتدای سال تا کنون در بندرعباس خبر داد.

ساخت تندیس ۱۵ شهید شاخص استان یزد

عباس ملازینلی، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از ساخت تندیس ۱۵ شهید شاخص استان یزد خبر داد.

افتتاح ناحیه یک شهرداری منطقه ۱۰ در شهرک گویم

مهران بهرامی نژاد، شهردار منطقه ده شیراز گفت: به منظور بهره‌مندی هرچه بهتر شهروندان شهرک‌های گویم، فجر و دوکوهک از خدمات شهرداری ناحیه یک شهرداری منطقه ۱۰ در شهرک گویم افتتاح شد.

کد خبر 466402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.