نویدکیا حرف اول را در سپاهان می‌زند/ کیانی هنوز مصدوم است

مربی سپاهان گفت: تیم‌مان حرکت خوبی را شروع کرده و تونستیم توازن تاکتیکی مناسبی را در باشگاه به دست آوریم. حس خوبی در باشگاه وجود داشته و بازیکنان‌مان شخصیت خوبی را از خودشان نشان داده و تیم متحدی داریم. امیدوارم بتوانیم از بازی با پرسپولیس سربلند بیرون بیاییم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا مرزبان، مربی سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس، اظهار کرد: منتظر بازی خوبی از دو تیم خیلی خوب ایران یعنی سپاهان و پرسپولیس هستیم. تیم‌هایی که در گذشته نیز دیدارهای خیلی خوب و حساسی را داشته‌اند و امیدواریم بتوانیم بازی خوب و تماشاگر پسندی را با توجه به شرایط دو تیم، ارائه دهیم. نیاز به پیروزی در این مسابقه زیاد است و به همین علت انتظار می‌رود دو تیم با انگیزه زیادی پا به میدان بگذارند.

وی با اشاره به روند سپاهان، افزود: حس خوبی داریم چرا که تیم‌مان حرکت خوبی را شروع کرده و تونستیم توازن تاکتیکی مناسبی را در باشگاه به دست آوریم. حس خوبی در باشگاه وجود داشته و بازیکنان‌مان شخصیت خوبی را از خودشان نشان داده و تیم متحدی داریم. امیدوارم بتوانیم از بازی با پرسپولیس سربلند بیرون بیاییم.

مرزبان با بیان اینکه طبیعتاً با توجه به اتفاق‌هایی که در فوتبال ایران افتاده و بازی‌های خاصی که این دو تیم داشته‌اند به آن لقب الکلاسیکو داده شده است، افزود: برای فوتبال ملی‌مان خیلی خوب است که سپاهان و پرسپولیس همواره بازیکنان خوبی داشته و بین مدعیان بوده‌اند.

دلتنگی مرزبان برای هواداران

وی در پاسخ به این سوال که آیا حضور نداشتند تماشاگران در ورزشگاه باعث کم شدن تنش در بازی می‌شود یا خیر؟ گفت: ای کاش هواداران توانستند به ورزشگاه بیایند، چرا که حس خوبی که فوتبال می‌تواند بدهد با وجود هواداران اتفاق می‌افتد. باید در فوتبال ایران این مسئله را یاد بگیریم که به رقیب‌مان احترام گذاشته و اخلاق و مسائل انسانی را رعایت کنیم.

مرزبان تصریح کرد: باید با یکدیگر رقابت ورزشی داشته باشیم و همواره بین مدعیان بوده و تلاش کنیم تا این حس خوب را به هوادار و یا یک شهری منتقل کنیم، ولی نباید هیچ موقع اخلاق و انسانیت را از دست دهیم و سعی کنیم در این زمینه نیز قوی باشیم. طبیعی است که هر تیم از شرایط خودش خیلی خوب دفاع کرده و سعی می‌کند قهرمان شود، اما باید با این مسئله با اخلاق برخورد شود تا به فوتبال و مردم لطمه‌ای نزدند.

وی در مورد وضعیت مهدی کیانی و عدم حضور او در تمرینات تیم فوتبال سپاهان، گفت: کیانی کاپیتان تیم ما است و اعلام کرده مشکل همسترینگ دارد که به گذشته خاصی که این بازیکن داشته باز می‌گردد. او الان تحت مراقبت و زیر نظر فیزیوتراپ‌هایمان است. کیانی یکی از بازیکنان خوب و شناخته شده فوتبال ایران است و امیدواریم هر چه زودتر سلامتی‌اش را به دست آورد.

محرم حرف اول را در سپاهان می‌زند

مربی تیم فوتبال سپاهان در. وضعیت خصوص رابطه خودش با محرم نویدکیا، تصریح کرد: محرم نویدکیا همواره فوتبالیست باکلاسی در فوتبال ایران بوده است. او در فوتبال اروپا بازی کرده و آن را به خوبی می‌شناسد. درک بالایی از فوتبال دارد و می‌داند دقیقاً چه چیزی از آن می‌خواهد. کادر فنی مسئول انتقال درخواست‌ها و اندیشه‌های نویدکیا به بازیکنان است.. رابطه مربی و سرمربی را داریم و محرم حرف اول را می‌زند.
اما چیزی که خیلی مهم است، رابطه خوب و انسانی است که من و محرم داشته و داریم. به عنوان دو انسان که درک واقعاً خوبی از هم داشته و مسائل را می‌شناسند، به خوبی با هم کار کرده و از این بابت خوشحالم.

وی در رابطه با قولی که در صورت قهرمانی سپاهان در لیگ برتر داده است، گفت: این موضوع به سال‌های گذشته و زمانی که در سپاهان بودم بر می‌گردد که این قول را دادم. آن هم به این دلیل بود که آن سال متأسفانه دو هوادارمان در مسیر اتوبان فولادشهر جانشان را از دست دادند و گفتم اگر تیم قهرمان شود، فاصله فولادشهر تا اصفهان که ۶-۷ ساعت است را پیاده روی کنم. حالا نیز با توجه به رقیب‌های سختی مانند پرسپولیس که برای قهرمانی داریم، بتوانیم به این موفقیت برسیم، قول داده‌ام که تهران تا اصفهان را پیاده خواهم رفت و چند نفر همراه نیز پیدا کرده‌ام.

قول پیاده روی کری خوانی نبوده است

مرزبان ادامه داد: همان طور که گفتم این قول کری‌خوانی نبوده بلکه مسئله انسانی است. باید به تیم‌مان وفادار باشیم و از آن دفاع کنیم. اگر این اتفاق بیافتد قهرمان می‌شویم، قول داده‌ام و مطمئن باشید به آن عمل خواهم کرد.

وی در رابطه با تأثیر گذاری دیدار دربی تهران بر این بازی، گفت: هر دو بازی شرایط خاص خودش را دارد چرا که سپاهان و هم پرسپولیس به برد در این دیدار احتیاج دارند تا وضعیت‌شان در جدول را بهتر کنند که این مسئله خیلی مهم است. احساس می‌کنم بازیکنان پرسپولیس به دربی فکر نمی‌کنند چرا که دیدار با سپاهان نیز الکلاسیکو و بازی بزرگ و مهمی برای هواداران پرسپولیس است.

مربی سپاهان ادامه داد: هواداران سپاهان نیز با توجه به شرایط کرونایی روز گذشته آمدند و تشویق‌مان کردند و این مسابقه برای آن‌ها نیز مهم است. هر بازی نقش و شخصیت خودش را دارد.

مرزبان با بیان اینکه مسائل و حاشیه‌هایی که درباره یحیی گل محمدی مطرح می‌شود، واقعاً دردناک است چرا که او به همراه تیم و کادر فنی اش از بهترین‌های ایران هستند، افزود: باید همگی به این واقعیت اذعان داشته باشیم که بازیکنان بزرگی پرسپولیس را ترک کرده‌اند. اگر بخواهیم از منظر واقعیت نگاه کنیم، ۵۰ درصد از بازیکنان این تیم در سال گذشته که کمک فراوانی می‌کردند از پرسپولیس جدا شده‌اند. اینکه یحیی و تیمش را زیر سوال ببریم کمی بی‌انصافی است چون مربیان و بازیکنان خوبی هستند و تنها به وقت نیاز دارند. نباید مسائل اخلاقی و انسانی را فراموش کنیم و با دو نتیجه بد مربی خوبی که با این تیم قهرمان شده و به فینال آسیا رسیده را زیر سوال ببریم.

تکمیل می‌شود...

کد خبر 466355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.