واهمه پرسپولیسی‌ها از سجاد

ششصد و چهل و ششمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "آتش‌بار زرد آماده حمله" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به دیدار حساس سپاهان و پرسپولیس در تهران دارد. پرسپولیس و سپاهان در حالی روز سه شنبه مقابل هم صف آرایی خواهند کرد که بی تردید مصاف بهترین خط حمله و دفاعی فوتبال باشگاهی ایران، جذابیت‌های این بازی را چند برابر خواهد کرد. خط دفاعی پرسپولیس به رهبری سیدجلال حسینی تا به این جای کار ۲ بار مقابل مهاجمان حریف تسلیم شده تا سرخ‌ها، عنوان بهترین خط دفاعی را مال خود کنند. در سوی مقابل آمار فوق‌العاده گلزنی مهاجمان سپاهان این تیم را مخوف‌تر از همیشه کرده است.

"واهمه پرسپولیسی‌ها از سجاد" تیتر دیگری از این رسانه است که از نگرانی پرسپولیسی‌ها از شهباززاده حکایت دارد. خبرهای دریافتی از تمرینات و بازی‌های درون گروهی پرسپولیس حاکی از آن است که مربیان پرسپولیس تاکید خاصی به مهار سجاد شهباززاده مهاجم گلزن سپاهانی‌ها داشته و در حین تمرین نکات زیادی را به کنعانی زادگان گوشزد کرده‌اند. موضوعی که نشان می‌دهد در یارگیری مستقیم مدافعان و مهاجمان، محمدحسین کنعانی زادگان مأمور مستقیم شهباززاده خواهد بود تا مانع از گلزنی این مهاجم شود.

"تبعات اشتباه داوری تا مدت‌ها آزارمان داد" عنوان پایانی صفحه اول این نشریه است که به بررسی صحبت‌های شهاب گردان پرداخته است. گردان گفته: درباره بحث داوری خیلی صحبت شده است. همان طور که ما بازیکنان در زمین مرتکب اشتباه می‌شویم داوران هم به عنوان یک انسان حق دارند که اشتباه کنند.؛ منتها اشتباهاتی که به ضرر ذوب‌آهن بود صدمه بزرگی به تیم وارد کرد. به عنوان مثال در اولین بازی ما در فصل جاری در دقایق پایانی اشتباهی صورت گرفت که تبعات آن تا مدت‌ها آن آزارمان داد.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 466318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.