الفیاض خطاب به المهندس و سردار سلیمانی: حشد شعبی سست و ضعیف نشده است

رئیس سازمان حشد شعبی اعلام کرد: خون فرماندهان شهید کابوسی برهم زننده خواب قاتلان مجرم باقی خواهد ماند. حشد شعبی در تمام مواضع و رویارویی‌ها در اوج آمادگی است.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت شبکه المیادین، فالح فیاض، رئیس سازمان حشد شعبی خطاب به دو فرمانده شهید یعنی شهید سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، نایب رئیس سازمان حشد شعبی گفت: راه جهاد و فداکاری همچنان طولانی است.

الفیاض خطاب به دو شهید گفت، بعد از این سفر جاودانه در مسیر جهاد و عزت جز شهادت چیزی لایق شما نبود و این آرزو و رویایی بود که شما از ابتدای مسیر و پیمان با خود داشتید و بعد از هر نبردی که زنده می‌ماندید اشک می‌ریختید که چرا هنوز زنده‌اید و شوق و علاقه شما به دیدار امام حسین (ع) و دوستان شهیدتان لحظه‌ای متوقف نمی‌شد.

او ادامه داد: چه معنویت عظیمی و چه شموخ و بلندی را آرزو می‌کردید و خداوند تنها این شهادت را به برگزیدگان بندگانش نصیب می‌کند.

فیاض بار دیگر تاکید کرد، حشد شعبی همچنان در اوج است و ضعیف نشده و در اوج آمادگی است و خون شما کابوسی برهم زننده خواب قاتلان جنایتکار شما خواهد بود. این عرش‌های سست استبداد فروخواهند ریخت.

او همچنین تاکید کرد، حشد شعبی همانطور که شما آن را وجدان ملت و ندای مرجعیت توصیف کردید مردانی ثابت قدم و با همت دارد که از مهندس و سردار سلیمانی الهام می‌گیرند.

الفیاض ادامه داد: ما بار دیگر با مرجعیت و شهدای بزرگوارمان و فرماندهان پیروزی و ملت صبور خود عهد می‌بندیم که در مسیر سخت قدم برداریم و هرگز آنها را تنها نخواهیم گذاشت و خداوند یاری کننده است.

کد خبر 465973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.