جمع‌آوری سبدهای زباله سبب آلودگی زیست محیطی کرج شد

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به گلایه برخی شهروندان از جمع آوری سبدهای زباله مقابل منازل گفت: شهرداری باید با فرهنگ سازی ، اطلاع رسانی و جمع آوری زباله طبق زمانبندی به این گلایه مردمی پاسخ دهد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر کرج، رحیم خستو در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد پس از جمع‌آوری سبدهای زباله مقابل در منازل، ساعت منظمی برای انتقال زباله‌ها در برخی مناطق کرج مشخص نشده و این روند سبب آلودگی زیست محیطی و گلایه شهروندان شده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: از آنجا که نصب سطل‌های بزرگ مکانیزه در مقابل منازل روش اصولی برای جمع‌آوری پسماندها نیست، انتظار می‌رود شهرداری برای محله‌های مختلف کرج ساعت مناسبی برای بیرون گذاشتن زباله‌ها از خانه تعیین کند.

خستو افزود: برخی شهروندان گلایه دارند که زباله‌ها را ساعت ۸ تا ۹ شب بیرون از منازل قرار می‌دهند اما تا ساعت ۲۴ یا صبح روز بعد در برخی از مناطق کیسه‌های زباله جمع‌آوری نمی‌شود، کیسه‌ها توسط زباله گردها یا اینکه گربه و سایر حیوانات پاره شده و زباله‌ها پخش می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: انتظار می‌رود معاونت خدمات شهر شهرداری ضمن اطلاع رسانی و تعیین ساعت دقیق برای بیرون گذاشتن زباله‌ها از مشکلات زیست محیطی در محله‌ها جلوگیری کند.

کد خبر 465933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.