پیشرفت ۲۰ درصدی احداث پروژه پردیس تئاتر مشهد

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد با بیان اینکه فاز نخست پروژه پردیس تئاتر مشهد تا نیمه نخست سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری خواهد رسید، افزود: این پروژه از حیث اعتباری و بودجه‌ای هیچ مشکلی ندارد و یکی از تاکیدات ما بهره‌برداری از آن در موعد مقرر است.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، رمضانعلی فیضی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون فرهنگی که در آن گزارشی از پیشرفت و آخرین وضعیت پروژه تئاتر شهر ارائه شد، اظهار کرد: این پروژه تاکنون حدود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و عملیات عمرانی آن به صورت سه‌شیفت درحال انجام است.

وی با بیان اینکه در این مجموعه علاوه بر سالن‌های فرعی، سالن اصلی نیز با ظرفیت ۷۰۰ نفر پیش‌بینی شده است، گفت: در کنار این سالن‌ها، برخی خدمات و ملحقات فرهنگی همچون شهر کتاب، سینما، موزه، کافی‌شاپ و پارکینگ نیز احداث می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد با بیان اینکه فاز نخست این پروژه تا نیمه نخست سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری خواهد رسید، افزود: این پروژه از حیث اعتباری و بودجه‌ای هیچ مشکلی ندارد و یکی از تأکیدات ما بهره برداری از پروژه در موعد مقرر است.

کد خبر 465928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.