ضد حال به اسپشیال!

ششصد و چهل و چهارمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "ضد حال به اسپشیال! " عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به دیدار ذوب آهن و پرسپولیس دارد. پرسپولیس و ذوب‌آهن پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که در آخرین دقایق شاگردان رضایی بازی را به تساوی کشاندند و حتی با خلق موقعیت‌هایی کم نظیر، می‌توانستند برنده این دیدار باشند. این تیتر با کنایه به شعار پرسپولیسی‌ها بر روی سکو انتخاب شده است.

"غیرت به حمله و توهین کردن نیست" تیتری دیگری از این رسانه است که صحبت‌های عبدالله حسینی را مورد بررسی قرار داده است. مدافع ذوب آهن در مورد صحنه درگیری دقایق پایانی بازی گفته: در آن صحنه حامد لک توپ را گرفت و طوری وانمود کرد که من او را زده‌ام و مصدوم شده است. چرا بازیکنی که هنوز ۶ ماه نشده به پرسپولیس آمده خودش را وسط انداخته است؟ اگر قرار بود کسی واکنشی نشان دهد حسینی و نورالله‌ی بودند. آقایی که ادعایت می‌شود غیرت داری، غیرت به این نیست که با بازیکن حریف الکی درگیر شوی و توهین کنی.

"رحمان رضایی و مبارزه جانانه در شرایط سخت" عنوان پایانی صفحه اول این نشریه است که به عملکرد قابل قبول رحمان رضایی پرداخته است. سرمربی ذوب آهن در حال تجربه کردن دوره‌ای بسیار دشوار در عرصه فوتبال است. تیم رحمان رضایی یک ویژگی بسیار قابل توجه داشته است این تیم در طول سه هفته اخیر و با وجود مواجه شدن با بحران کرونا، توانسته سه تیم مدعی لیگ را متوقف کند.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 465919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.