آغاز ثبت ‎‌نام تسهیلات مرحله دوم کارا بخش فرهنگ

مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز ثبت‎ نام «درخواست تسهیلات مرحله دوم کارا بخش فرهنگ» خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا اسماعیلی در این‌باره گفت: ثبت‎ نام «درخواست تسهیلات مرحله دوم کارا بخش فرهنگ» از روز شنبه (۱۳ دی‌ماه) آغاز شده است و تا پایان روز دوشنبه (۱۵ دی‌ماه) ادامه خواهد داشت.

او ادامه داد: در این مرحله صرفاً ثبت‎ درخواست‎‌ها انجام می‌شود و پس از بررسی پرونده متقاضیان در کارگروهی ویژه، معرفی آن‌ها به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت تکمیل مدارک و دریافت تسهیلات صورت خواهد گرفت.

مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی با اشاره به این‌که نرخ سود این تسهیلات ۱۲ درصد است گفت: مشمولین این مرحله از تسهیلات عبارتند از: اهالی قلم (نویسندگان و شاعرانی که دارای کارت اهل قلم خانه کتاب هستند)، ناشران، کتاب‌فروشان، چاپخانه‎‌داران، آژانس‎‌های ادبی، واردکنندگان کتاب و استارت‎‌آپ‌‎های حوزه کتاب.

بر اساس این گزارش، متقاضیان دریافت تسهیلات برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات می‌توانند به آدرس الکترونیکی https://vam.icfi.ir/ مراجعه کنند.

کد خبر 465909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.