تخصیص اعتباری افزون بر ۳۸ میلیارد ریال برای احداث ورزشگاه غرب

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: برای احداث ورزشگاه غرب اصفهان ۳۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

علیرضا رفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عملیات احداث ورزشگاه غرب اصفهان از ابتدای آبان ماه سال جاری آغاز شده و تا ۱۵ بهمن‌ماه نیز به اتمام خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: احداث ورزشگاه روباز همراه با اجرای چمن مصنوعی و فنس کشی محوطه و فنس کشی طولی و عرضی زمین والیبال انجام خواهد شد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان ادامه داد: ورزشگاه غرب به منظور تحقق یکی از آرزوهای دیرینه مردم منطقه در حال احداث است و در زمان مقرر در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مناسب‌سازی پیاده‌روهای شمالی و جنوبی خیابان آتشگاه با هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد و ۲۵۵ میلیون ریال در حال اجرا است، افزود: اجرای این پروژه از دهم دی‌ماه سال‌جاری آغاز شده و تا پایان اسفند ماه نیز تکمیل خواهد شد.

رفیعی اظهار کرد: مناسب‌سازی پیاده‌روهای شمالی و جنوبی خیابان آتشگاه به منظور رفع موانع تردد و تسهیل تردد در مسیر پیاده راه آتشگاه و مناسب سازی جهت تردد معلولان در دستور کار قرار گرفته و در حال اجرا است.

وی با اشاره به بهینه‌سازی تأسیسات آب‌نمای پارک مهر و سیستم درین (سیستم تخلیه) آب نمای نور، گفت: این پروژه که عملیات اجرایی آن از ابتدای آبان‌ماه سال جاری آغاز شده، تا پانزدهم بهمن ماه سال جاری به اتمام خواهد رسید و برای اجرای آن اعتباری افزون بر ۶۵۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: با اجرای پروژه بهینه‌سازی تأسیسات آب‌نمای پارک مهر و سیستم درین در خیابان آتشگاه بوستان مهر جنب کوه آتشگاه، عایق‌بندی تأسیسات و ابنیه موتورخانه آنها انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: اجرای ماده ۱۱۰ شهرداری و دیوارکشی در سطح منطقه ۹ با هزینه ۵۹۰ میلیون ریال به منظور بهبود نمای شهری در سطح این منطقه در حال انجام است.

کد خبر 465892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.