جشن سربرون در انتظار یک برف سنگین

تهیه کننده سریال «جشن سربرون» گفت: منتظر هستیم تا برف سنگینی ببارد و بتوانیم سکانس‌های مورد نظر را مقابل دوربین ببریم.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی صدا و سیما، حسن نجاریان تهیه کننده سریال «جشن سربرون» گفت: مدتی است در جاده امام زاده داوود مشغول تصویربرداری هستیم و بازیگری جدیدی هم به گروه اضافه نشده است.

وی ادامه داد: منتظر هستیم تا برف سنگینی در این منطقه ببارد و بتوانیم سکانس‌های مورد نظرمان را مقابل دوربین ببریم. حسین محجوب، لاله اسکندری و نادر فلاح از بازیگرانی هستند که در این سکانس‌ها بازی می‌کنند.

«جشن سربرون» مجموعه‌ای ٣٠ قسمتی به تهیه‌کنندگی حسن نجاریان و کارگردانی مجتبی راعی است. این مجموعه به سفارش سیما فیلم تولید می‌شود و به روایت دوران قبل از مشروطه می‌پردازد.

در خلاصه داستان «جشن سربرون» آمده است: «بهادر»، کدخدای ایل پوسان با کدخدای طایفه همسایه «سرخو»، رقابت و مخالفتی دیرینه دارد. مدتی است آتش کینه‌ها خاموش شده است تا اینکه سرخو با اعتماد به نفس به خواستگاری دختری زیبا و کم سن و سال بهادر جهان پسند می‌آید. غافل از اینکه قرار است مدتی بعد جهان پسند به عقد پسرعموش درآید. بهادر قاطعانه با این وصلت مخالفت می‌کند. زخم‌های کهنه سرباز می‌کنند. هر دو طایفه از کدخدای خود حمایت می‌کنند. درگیری ابعاد بزرگ‌تری می‌یابد و بهادر تلاش بزرگی را آغاز می‌کند.

کد خبر 465886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.