جوانان محور پیشرفت و حرکت جامعه هستند

امام‌جمعه بوئین‌میاندشت با بیان اینکه از ظرفیت جوانان باید استفاده شود، گفت: جوانان و نوجوانان محور پیشرفت و حرکت جامعه هستند و بدون توجه به آن‌ها هیچ کاری میسر نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام حسن اسکندری امروز (جمعه) در خطبه‌های نماز جمعه شهر بوئین میاندشت با بیان اینکه سردار سلیمانی چهره افسانه‌ای و فرشته نجات مردم عراق و سوریه بود، اظهار کرد: این شهید بزرگوار مانع طرح‌های آمریکا در منطقه خاورمیانه شد و غافله سالاری برای امتداد مسیر انقلاب خواهد بود.

وی با بیان اینکه بصیرت محور محرک استقامت و ایستادگی در برابر دشمنان است، افزود: سردار سلیمانی با استقامت و پایداری که داشتند هزاران کیلومتر فراتر از آن سوی مرزها را مدیریت می‌کرد.

امام‌جمعه بوئین میاندشت با بیان سردار سلیمانی مالک اشتر امام خامنه‌ای بود، گفت: اگر جوانان با هوای نفس خود مبارزه کنند می‌توانند سرباز امام زمان (عج) باشند، دوری جستن از غربی زدگی سیلی محکمی به دهان آمریکاست.

اسکندری افزود: دشمنان فکر مذاکره با کشور ایران را نکنند دیگر اجازه نشستن پای میز مذاکره نخواهیم داد، دشمن به دنبال ترساندن ایران است اما سربازان ولایت فقیه از هیچ دشمنی ترس ندارند.

وی با بیان اینکه جوانان مغز متفکر جامعه هستند و از ظرفیت آن‌ها باید استفاده شود، گفت: جوانان و نوجوانان محور حرکت و پیشرفت و ترقی جامعه هستند و بدون توجه به آن‌ها هیچ کاری میسر نخواهد شد، در قرارگاه سلامت محله محور با استفاده از ظرفیت جوانان در بخش سلامت موفقیت‌هایی حاصل شده است.

کد خبر 465680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.