جایگاه ذوب آهن بین اول تا چهارم لیگ است/ رضایی فرصت می‌خواهد

یک کارشناس فوتبال گفت: بعد از بازی با گل گهر، بازی با پرسپولیس دومین بازی بود که ذوب آهن روند رو به رشدی داشت. تیم داوری خوب بود و بیژن حیدری با دوندگی زیادی که داشت نزدیک صحنه ها بود.

حسین بصیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با بازی پرسپولیس و ذوب آهن اظهار کرد: پرسپولیس میزبان بازی بود، رحمان رضایی و کادر فنی ذوب آهن نقاط ضعف و قوت این تیم را آنالیز کرده بودند. پرسپولیس بازی را خوب شروع کرد و روی ضربات ایستگاهی و کرنری که داشتند به گل رسیدند، بعد از آن بازی بیشتر در میانه‌های میدان جریان داشت.

وی ادامه داد: با صحبت‌هایی که رحمان رضایی بین دو نیمه با بازیکنان داشت و تعویض‌هایی که شد بازی هجومی‌تر شد و نیمه دوم مال ذوب آهن بود. قبل از اینکه ذوب آهن به گل برسد میلاد جهانی چند موقعیت داشت که از آن به خوبی استفاده نکرد، بعد از به ثمر رساندن گل هم در دقایق آخر بازی می‌توانستند پیروز باشند ولی با بی دقتی مهاجم ذوب آهن توپ به بیرون رفت.

کارشناس فوتبال با بیان اینکه بازی پرسپولیس و ذوب آهن، بازی خوبی بود که در لیگ بیستم دیدیم، تصریح کرد: بعد از بازی با گل گهر، دومین بازی بود که ذوب آهن روند رو به رشدی داشت. تیم داوری خوب بود و بیژن حیدری با دوندگی زیادی که داشت نزدیک صحنه‌ها بود.

بصیری اضافه کرد: جایگاه اصلی ذوب آهن این نیست و باید جزء تیم‌های اول تا چهارم باشد ولی بازیکنانی که چند سال با این تیم بودند جدا شدند و رحمان رضایی با بازیکنان جدیدی کار خود را شروع کرد که زمان می‌خواهد تا تیم روند رو به رشدی پیدا کند. اگر بتوانند بازیکن اضافه کنند، انسجام تیمی بهتر می‌شود و یک تمام کننده خوب نیاز دارند تا ضربات آخر را به گل تبدیل کنند.

وی خاطر نشان کرد: مدیرعامل و کادر مدیریت تیمی می‌خواهند که موفق باشد، ولی بودجه زیادی در اختیار مدیرعامل نبود تا بازیکن بگیرد. جواد محمدی با حضور در تهران به بازیکنان روحیه داد و با توجه به شناختی که از این مدیرعامل دارم دید مثبت دارد.

کد خبر 465646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.