نام شهرکرد در تاریخ ورزش‌های همگانی ثبت خواهد شد

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: نام شهرکرد در تاریخ ورزش‌های همگانی کشور ثبت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، افشین ملایی سفیددشتی در سفر به شهرکرد و نشست با شهردار این شهر اظهار کرد: نخستین بار است که تیم مدیریتی فدراسیون در مرکز یک استان حضور می‌یابد، این سفر به این شکل برنامه‌ریزی نشده بود.

وی با اشاره به حضور دبیر، نایب رئیس و رئیس آکادمی ملی فدراسیون در استان، گفت: دیدن این شهر و این روحیه برای ما یک سرمایه ارزشمند است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی عنوان کرد: ما در ۴۰ ساله دوم انقلاب هستیم و مردم حق دارند تفاوت جدیدی در ارائه خدمات شهری در کشور شاهد باشند.

ملایی ادامه داد: این کشور مدیریت و راهبردی به دنیا ارائه کرده و در دنیایی که دو قطب شرق و غرب دارد، یک قطب جدید به نام تفکر ناب اسلامی شکل داده است.

وی عنوان کرد: شاید ذکر این نکته ضروری باشد که انقلاب ما برای ارائه خدمات شایسته‌تر شکل گرفت و اکنون در ۴۰ سالگی دوم هستیم یکی از اقداماتی که می‌تواند صداقت مسئولان ارشد نظام را نشان دهد، اقدامات جدیدی است که مردم به ویژه نسل جوان به آن نیاز دارند.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی اضافه کرد: اعتقاد من این است که بهترین خدمت در این نظام، خدمت به مردم است.

ملایی اظهار کرد: امروز شاهد هستیم در شهرداری شهرکرد با بینش متعالی یک اتفاق بزرگ رقم می‌خورد، شاید ۱۰ سال دیگر در ایران اتفاقات بزرگی را شاهد باشید که وقتی رصد می‌شود بگویند ۱۰ سال قبل در شهرکرد در سال ۱۳۹۹ حرکت به سمت شهرهای فعال آغاز شد و نام شهرکرد قطعاً از این نظر در تاریخ ایران ثبت خواهد شد.

وی ادامه داد: مطمئن باشید در دو دهه آینده، کشور با پیچیدگی‌های جمعیتی مواجه خواهد شد، توسعه امروز شهرهای ایران نسخه‌ای برای دو دهه آینده کشور است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی عنوان کرد: امیدواریم این حرکت رو به توسعه که در سطح کشور آغاز شده بتواند به عنوان یک الگوی جذاب و مدرن پیش روی شهرداران قرار گیرد.

به گزارش ایمنا، در این جلسه حکم ریاست کمیته آتش‌نشانان که از کمیته‌های زیرمجموعه‌ی هیئت ورزش همگانی استان است به رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد اعطا شد.

کد خبر 465598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.