بازی در کنترل یاران پرسپولیس بود

مربی پرسپولیس گفت: در نیمه دوم ذوب آهنی‌ها با جسارت بیشتری وارد شدند و در دقایقی از بازی بهتر از بازی کردند و در یک ضد حمله غافلگیر شدیم و گل مساوی را خوردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید مطهری در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: نیمه اول شرایط خیلی خوبی داشتیم و بازی تخت کنترل ما بود و با نوع فوتبال ذوب آهن حملات تدریجی داشتیم و از فضای بین خطوط آن‌ها استفاده کردیم. به موقع گل زدیم و خیلی خوب بازی را کنترل کردیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم ذوب آهنی‌ها با جسارت بیشتری وارد شدند و در دقایقی از بازی بهتر از بازی کردند و در یک ضد حمله غافلگیر شدیم و گل مساوی را خوردیم.

مربی پرسپولیس افزود: از دلایلی که در نیمه دوم نتوانستیم فوتبال همیشگی خود را بازی کنیم، کنترل بازی و مالکیت همیشگی خود را نتوانستیم اجرا کنیم و در بخش حمله نتوانستیم موقعیت ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: در بخش انتقال موفق نبودیم در نیمه دوم و اسیر حمله حریف شد و در کل بازی خوب و جذابی بود. اتفاقاتی می‌افتد که در شأن فوتبال نیست.

مطهری در رابطه با صحبت مدیریت مبنی بر تأثیر بودن یا نبودن بشار در تیم پرسپولیس افزود: ما همیشه اعتقاد داریم کار گروهی به هر بازیکنی ارجحیت دارد، اما اگر هیئت مدیره این حرف را زده است احتمالاً آن‌ها بهتر فوتبال را می‌فهمند.

وی در رابطه با پیشنهاد پرسپولیس به رامین رضائیان ادامه داد: در این که رامین رضائیان بازیکن توانمندی است شکی نیست، اما اینقدر درگیر مسابقات بوده ایم، این مسائل تیم را دچار حاشیه می‌کند. در حال حاضر زمان نقل و انتقالات نیست و نمی‌دانم چه اتفاقاتی در فضای مجازی افتاده است. رامین قرارداد بالایی دارد و بعید می‌دانم این انتقال صورت بگیرد.

مطهری افزود: همه باید در پازل تاکتیکی قرار گیرند. باید بیشتر تمرین کنیم و بیشتر تلاش کنیم. تیم خوب و یک دستی داریم و باید بیشتر زحمت بکشیم و نباید بازیکنان خط حمله را نباید زیر فشار قرار بدهیم تا بتوانند مشکلات ما را رفع کنند.

کد خبر 465572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.