زنده به گور شدن خانواده بیرجندی  در انفجار خانه

مهار آتش سوزی ساختمانی در خیابان لاله زار تهران، کشف یکصد میلیارد ریال سنگ تزئینی ساختمانی قاچاق، دستگیری ایجاد کننده صفحات جعلی اینستاگرامی، به دام افتادن آدم‌ربایان در گرگان و زنده به گور شدن خانواده بیرجندی در انفجار خانه را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سخنگوی سازمان آتش نشانی از کنترل حادثه آتش سوزی در ساختمانی واقع در خیابان لاله زار خبر داد و گفت: نیروهای آتش نشانی به کانون اصلی آتش سوزی نفوذ کردند و مشغول خاموش کردن آتش شدند.

جلال ملکی با اشاره به وقوع یک مورد حادثه آتش سوزی در ساختمانی واقع در خیابان لاله زار، اظهار کرد: در پی اعلام این حادثه به سازمان آتش نشانی به سرعت نیروهای آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی شامل خودروهای حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه محل آتش سوزی یک ساختمان یک طبقه روی همکف بوده که بر اساس اطلاعات اولیه به عنوان کارگاه چاپ از آن استفاده می‌شده است، تصریح کرد: طبقه بالایی و بخشی از طبقه پایینی این ساختمان هم درگیر این آتش سوزی شده و طبقه پایینی کاملاً شعله‌ور شده و به وسعت ۱۵۰ متر آتش به سقف‌های شیروانی قدیمی این ساختمان سرایت کرده و موجب تخریب بخشی از سقف‌ها شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: سه کارگر در این ساختمان در هنگام آتش سوزی به کمک آتش نشان‌ها از ساختمان خارج شدند.

کشف ۱۰۰ میلیارد ریال سنگ تزئینی ساختمانی قاچاق در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف سنگ‌های تزئینی ساختمانی قاچاق در انباری در جنوب تهران خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی سنگ‌های قاچاق شده را ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند.

علی ولی پور گودرزی اظهار کرد: در پی اطلاع از دپوی کالای قاچاق از نوع سنگ خارجی در انبارهای شورآباد، عوامل عملیاتی پلیس به محل انبار اعزام شدند.

وی ادامه داد: بعد از انجام تحقیقات میدانی مقادیری کالا از نوع سنگ خارجی محصول کشور ایتالیا حدوداً به متراژ ۳۳ هزار متر مربع دپو است، از متصدی انبار درخواست اسناد و مدارک مثبته گمرکی شد، اما وی اعلام کرد کالاها مدت دو ماه است، توسط فردی به این انبار منتقل و هیچ گونه سندی مرتبط با کالا به انبار تحویل داده نشده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فاتب گفت: مالک کالا در محل حاضر شد، اما مدارک گمرکی نداشت، متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی پایتخت انتقال شد.

ولی پور گودرزی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال قاچاق شده را یکصد میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، افزود: افراد در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری ایجاد کننده صفحات جعلی اینستاگرامی

رئیس پلیس فتا شرق استان تهران از شناسایی و دستگیری جاعل صفحات اینستاگرامی که باعث ایجاد مزاحمت برای یکی از شهروندان شده بود، خبر داد.

رضا ملوکی گفت: با مراجعه یکی از شهروندان مبنی بر بی اطلاعی از ایجاد دو صفحه اینستاگرامی با نام و مشخصات وی که اقدام به انتشار شماره تلفن همراه شاکیه به علت نیاز مالی و کمک به وی کرده‌اند، مورد رسیدگی قرار گرفت.

این مقام انتظامی از شناسایی متهم خبر داد و گفت: بعد از اقدامات تخصصی و فنی مهندسی تیم کارشناسان پلیس فتا موفق به شناسایی فرد جاعل شدند و متهم با دستور مقام قضائی به این پلیس دعوت شد و پس از مشاهده دلایل و مستندات لب به اعتراف گشود و اظهار کرد که یکی از دوستان قدیمی شاکیه بوده و به علت اختلاف شخصی با وی اقدام به انتشار شماره تماس نامبرده در فضای مجازی با انگیزه ایجاد مزاحمت‌های مکرر برای شاکیه کرده است.

وی با اشاره به اینکه اینگونه انتقام‌ها توسط بسیاری از اشخاص برای تخریب طرف مقابل در فضای مجازی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: پلیس فتا با هرگونه فعالیت سو و هنجارشکن برخورد کرده و در این خصوص هیچ‌گونه ملایمتی نخواهد داشت، شهروندان در صورت مواجهه با هر نوع مشکلی می‌توانند با مراجعه به پلیس فتا از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی استفاده کنند و با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir درخواست خود را ثبت کنند.

به دام افتادن آدم‌ربایان در گرگان

دادستان مرکز استان گلستان از شناسایی متهمان آدم‌ربایی و تجاوز در گرگان و آغاز رسیدگی به پرونده آنان خبر داد.

حجت‌الاسلام سید رضا سیدحسینی اظهار کرد: دو نفر با استفاده از سلاح و تهدید، خانم جوانی را در یکی از مناطق گرگان ربودند و پس از هتک حرمت، وی را رها کردند.

وی افزود: متهمان از عمل شنیع خود فیلم گرفتند و تهدید کردند اگر از آنان شکایت شود فیلم را منتشر می‌کنند.

دادستان مرکز استان گلستان ادامه داد: این خانم جوان شجاعت به خرج داد و بلافاصله با طرح شکایت از تکرار فعالیت مجرمانه این افراد در آینده جلوگیری کرد، متهمان بلافاصله شناسایی و همان دیشب یکی از آن‌ها دستگیر شد و متهم دیگر هم تحت تعقیب است.

وی با اشاره به حساسیت دستگاه قضائی بر برخورد با مجرمان جرایم خشن و هتک حرمت به نوامیس مردم، گفت: تحقیقات و رسیدگی ویژه به پرونده در جرم آدم‌ربایی در دادسرای گرگان و جرم تجاوز هم در دادگاه کیفری یک استان آغاز شده است، همچنین یکی از متهمان این پرونده شب گذشته با اقدام ضربتی نیروهای کلانتری ۱۳ شهید رجایی گرگان دستگیر شد.

زنده به گور شدن خانواده بیرجندی در انفجار خانه

مدیرعامل سازمان آتش نشانی بجنورد گفت: وقوع یک فقره آتش سوزی ناشی از انفجار گاز در منزل مسکونی بجنورد سه نفر مصدوم داشت.

مجید گریوانی اظهار کرد: در این حادثه یک پیرمرد، یک پیرزن و پسر آن‌ها دچار آسیب شدند، البته شدت سوختگی در فرزند ۲۳ ساله زیاد بود و در بیمارستان مرکز استان بستری شد، پیرمرد و پیرزن از بیمارستان مرخص شده‌اند.

وی افزود: بر اساس ارزیابی و کارشناسی اولیه علت حادثه، نشت گاز ارزیابی شد، اما بررسی‌های دقیق‌تری برای علت بروز حادثه نیاز است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی بجنورد گفت: بر اثر انفجار و آتش سوزی ناشی از نشت گاز، این منزل ویلایی ۱۰۰ درصد تخریب شد، به منازل مسکونی همجوار خسارتی وارد نشد، همچنین چندی پیش هم وقوع یک فقره انفجار در شهرک شاهد شهر بجنورد به ۱۴ واحد مسکونی خسارت زد که میزان آسیب دیدگی آن‌ها بین ۱۰ تا ۱۰۰ درصد بوده است.

وی ادامه داد: شدت موج این انفجار، که ناشی از تجمع گاز در یک منزل رخ داد، به حدی بود که دو واحد مسکونی را به طور کامل تخریب کرده و در یکی از این واحدها نیز آتش سوزی حادث شده است.

کد خبر 465562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.