دستگیری عامل تبلیغ و فروش مواد مخدر در فضای مجازی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی از دستگیری فروشنده مواد مخدر در فضای مجازی در عملیات این پلیس در یکی از روستاهای شهرستان خنداب خبر داد.

به گزارش ایمنا، حسین شمسایی فرد، اظهار کرد: طی پایش‌ها و مراقبت‌های فضای مجازی، مأموران این پلیس از فعالیت فردی در خرید و فروش مواد مخدر و آلات استعمال مخدر در یکی از شهرستان‌های استان مطلع شدند.

وی افزود: در تکمیل تحقیقات تخصصی پلیس، این فرد در یکی از روستاهای شهرستان خنداب شناسایی و در یک عملیات برنامه ریزی شده در حین فروش مواد مخدر دستگیر شد.

وی اظهار کرد: در بازرسی از خودرو و محل سکونت این فرد مقدار ۶۰۶ گرم تریاک، ۳۰ عدد وافور، ۱۰۰ عدد حقه وافور و دیگر متعلقات آن کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی: با اشاره به اعتراف فرد مورد نظر به انجام اعمال مجرمانه خود و تبلیغ، فروش و آموزش ساخت آلات استعمال مواد مخدر به منظور جذب مشتری بیشتر در فضای مجازی، در بازجویی‌های مأموران افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

شمسایی فرد در پایان با اشاره به جدیّت و قاطعیت روز افزون پلیس در عرصه مبارزه با مواد مخدر در فضای حقیقی و مجازی با راه اندازی واحد رصد فضای مجازی پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، از والدین جوانان خواست تا با نظارت کامل بر فرزندان خود و رصد هدفمند فعالیت‌های آنان در فضای مجازی و نیز ارائه گزارش‌های سودمند خود درباره فعالیت‌های قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس، از ورود ناگهانی آینده سازان این مرز و بوم به دروازه مصرف مواد مخدر و گرفتار شدن آنها در سراب مرگبار اعتیاد پیشگیری کنند.

منبع: رکنا

کد خبر 465557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.