عمویی: راه شهید سلیمانی با قوت و قدرت ادامه خواهد داشت

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: عربستان از شخصیت بی نظیر و آثار و حرکت‌های گران‌بهای سردار سلیمانی در جهت نابودی جریان تروریسم در منطقه ناراحت است. این عصبانیت برای آنها هیچ سودی ندارد، زیرا راه شهید سلیمانی با قوت و قدرت ادامه خواهد داشت.

ابوالفضل عمویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا به مناسبت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار کرد: مراسم بی‌نظیر تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی نشان دهنده جایگاه ایشان در بین افکار عمومی است و تلاش دشمنان برای مخدوش کردن چهره وی قطعاً بی‌ثمر است. شهید سلیمانی نماد عزت و بزرگ اندیشی برای ایرانیان بود و آمریکایی‌ها این موضوع را به خوبی می‌دانستند.

وی افزود: بر اساس نظرسنجی دانشگاه مریلند درباره محبوبیت شخصیت‌ها در ایران، شهید سلیمانی با بالای ۸۰ درصد آرا، محبوب‌ترین شخصیت در نزد ایرانیان شناخته شد که مراسم بی نظیر تشییع پیکر این شهید، صحت آن را اثبات کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به خبرسازی‌های اخیر رسانه‌های فارسی زبان معاند سعودی درباره شهید سلیمانی، اظهار کرد: یکی از مهمترین مأموریت‌های شهید سلیمانی، مبارزه با جریان تروریستی برآمده از اندیشه‌های عربستان در منطقه بود. بر این اساس دشمنان نمی‌توانند با انتشار اخبار کذب درباره شهید سلیمانی بر چهره خورشید، خاک بپاشند.

عمویی تاکید کرد: عربستان از شخصیت بی نظیر و آثار و حرکت‌های گران‌بهای سردار سلیمانی برای نابودی جریان تروریسم در منطقه ناراحت است، این عصبانیت برای آنها هیچ سودی ندارد، زیرا راه شهید سلیمانی با قوت و قدرت ادامه خواهد داشت.

کد خبر 465449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.