پخش مستند جدید اسکورسیزی

«وانمود کن یک شهر است» جدیدترین اثر مستند مارتین اسکورسیزی است که از ۸ ژانویه در نتفلیکس پخش خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از ورایتی، مارتین اسکورسیزی قرار است فیلمبرداری فیلم جدیدش یعنی «قاتلان ماه کامل» را با تاخیر از ماه مارس شروع کند؛ با این حال تریلر مستند جدیدی از او منتشر می‌شود که «وانمود کن یک شهر است» نام دارد و از ۸ ژانویه در نتفلیکس پخش خواهد شد.

اسکورسیزی در این فیلم مستند به سراغ نویسنده و مقاله‌نویسی به نام فرن لبوویتز رفته است و بر بیان سرگذشت و گذشته او تمرکز کرده است. اسکورسیزی همچنین نشان می‌دهد که مسیر زندگی این نویسنده در نیویورک چگونه بوده و چه تفسیری از زندگی در نیویورک دارد.

لبوویتز در این مستند درباره گردشگری، حمل و نقل، املاک و مستغلات، هنر، مترو و خیلی چیزهای دیگر صحبت کرده است.

اسکورسیزی، لبوویتز و دیوید تدشی از تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه هستند. این کارگردان یک بار دیگر هم با این نویسنده همکاری کرده بود که حاصل آن مستندی با عنوان «سخنرانی عمومی» در سال ۲۰۱۰ بود.

این مستند پیش از شیوع کرونا تهیه شده است و اسکورسیزی و لبوویتز با هم در خیابان‌های نیویورک راه می‌روند و درباره وجوه مختلف زندگی در این شهر صحبت می‌کنند.

گفتنی است، «سفر من به ایتالیا»، «راهی به سمت خانه نیست: باب دیلن» و «آخرین والس» از دیگر مستندهای اسکورسیزی هستند. این کارگردان آمریکایی علاوه بر آثار سینمایی برجسته، مستندهای مهمی نیز دارد و یکی از برترین آرشیویست‌های سینما است.

کد خبر 465437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.