بهترین گجت‌ها در سالی که گذشت+ عکس

بهترین گجت‌های سال ۲۰۲۰ شامل قفل هوشمند Ultion، آیپد پرو اپل، کنسول دستی Game Gear Micro، کروم بوک ایسوس Flip C436 و مانیتور گیمینگ فیلیپس 558M1RY می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در دنیای فناوری هر سال شاهد حضور تعداد زیادی گجت جدید با تکنولوژی‌های پیشرفته هستیم. گجت‌ها زندگی انسان‌ها را ساده‌تر، جذاب‌تر، هوشمندتر و سرگرم کننده‌تر می‌کنند و عادت‌های جدیدی در سبک زندگی ما پدید می‌آورند. در ادامه به معرفی و بررسی تعدادی از بهترین گجت‌های معرفی شده در سال ۲۰۲۰ می‌پردازیم:

قفل هوشمند Ultion

قفل هوشمند Ultion دارای قابلیت‌های بسیار متنوعی بوده و برای افرادی که در خانه‌های هوشمند زندگی می‌کنند بسیار مناسب است. این گجت از کاربر دستور می‌گیرد و به سیستم خانه متصل می‌شود. اگر هنگام رسیدن به منزل نمی‌خواهید با دست‌های آلوده کلید یا گوشی موبایل خود را لمس کنید، می‌توانید قفل را به گونه‌ای تنظیم کنید که با اتصال بلوتوث به گوشی هوشمند، زمانی که به منزل نزدیک می‌شوید در را برایتان باز کند یا حتی هنگام دور شدن آن را قفل کند. قفل هوشمند Ultion را می‌توان برای همه اعضای خانواده تنظیم کرد. قیمت این قفل ۲۲۹ دلار ارزیابی شده است.

آیپد پرو اپل

آیپد پرو اپل در دو مدل ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی در اختیار کابران قرار گرفته است. در این محصول از اسکنر LIDAR استفاده شده که می‌تواند برای عمق بخشی و اضافه کردن قابلیت‌های واقعیت افزوده به دوربین به کار گرفته شود. علاوه بر این شرکت اپل یک صفحه کلید جدید برای این محصول در نظر گرفته است که از قابلیت تا شدن بهره می‌برد و توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. دوربین تعبیه شده در پنل پشتی این آیپد شبیه مدل به کار رفته در آیفون ۱۱ پرو است. قیمت آیپد پرو اپل ۷۶۹ دلار ارزیابی شده است.

کنسول دستی Game Gear Micro

شرکت سگا در سال جاری به مناسبت جشن تولد ۶۰ سالگی از کنسول دستی جدید خود رونمایی کرد. کنسول Game Gear Micro دارای صفحه نمایش ۱.۱۵ اینچی و ابعاد ۸۰ * ۴۳* ۲۰ میلی‌متر است. انرژی مورد نیاز این محصول از طریق باتری قلمی تامین می‌شود. البته می‌توان برای کار کردن با این کنسول دستی، آن را به وسیله پورت USB به دستگاه‌های دیگر متصل کرد. قیمت این محصول ۵۰ دلار ارزیابی شده است و در چهار رنگ زرد، آبی، قرمز و مشکی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که هر کدام بازی‌های اختصاصی خود را دارند.

کروم بوک ایسوس Flip C436

کروم بوک ایسوس Flip C436، یکی از سبک‌ترین و باریک‌ترین کروم بوک‌های موجود در بازار است. ضخامت این محصول ۱۳.۷ میلی متر بوده و وزن آن نیز به ۱.۰۸ کیلوگرم می‌رسد. قدرت کروم بوک ایسوس Flip C436 توسط پردازنده‌های نسل دهم اینتل تامین می‌شود که بالاترین نسخه آن دارای پردازنده اینتل Core i7 است. کاربران در بالاترین مدل این کروم بوک به ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD دسترسی پیدا می‌کنند. این مدل کروم بوک تا ۱۰ ساعت شارژدهی دارد و با توجه یه بدنه فلزی و سنسور اثر انگشت، بیشتر شبیه لپ تاپ‌های ویندوزی پریمیوم است. قیمت این محصول از ۹۹۹ دلار آغاز می‌شود.

مانیتور گیمینگ فیلیپس 558M1RY

مانیتور گیمینگ فیلیپس 558M1RY یک نمایشگر ۵۵ اینچی با رزولوشن 4K است که از تکینک HDR پشیبانی می‌کند. وضوح تصویر این نمایشگر ۲۱۶۰ * ۳۸۴۰ پیکسل بوده و به منظور استفاده در کنار کنسول‌های گیمینگ تولید شده است. شدت نور در این مانیتور به هزار نیت می‌رسد و در زیر مانیتور نیز شاهد استفاده از یک نوار صوتی، مشابه با ساندبار هستیم. این محصول دارای یک ساندبار ۴۰ واتی شامل دو اسپیکر میدرنج و یک ساب ووفر است. علاوه بر این مانیتور ذکر شده دارای فرکانس به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز است. قیمت مانیتور گیمینگ فیلیپس ۱.۱۹۹ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 465409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.