عبدالحسینی دبیر نوزدهمین دوره جشنواره «قلم زرین» شد

هیئت مدیره انجمن قلم ایران سهیلا عبدالحسینی را به عنوان دبیر نوزدهمین دوره جشنواره قلم زرین انتخاب کردند.

به گزارش ایمنا، در آخرین جلسه هیئت مدیره انجمن قلم ایران، سهیلا عبدالحسینی (نویسنده، منتقد، مدرس) به عنوان دبیر نوزدهمین دوره جشنواره «قلم زرین» انتخاب شد. سهیلا عبدالحسینی، دارای کارشناسی رشته مدیریت است. در کارنامه قلمی کتاب‌هایی چون «از نگاه آئینه (مجموعه نقد و بررسی)»، «موضع خورشید»، «سیلوانا»، «دنیا بدون لیلی»، «خانه دوست»، «مردی که سایه نداشت»، «مکاتبه»، «صلیب و ستاره»، «باید امشب بروم»، «کفش‌هایت را به من بسپار»، «خداحافظ آقای رئیس» و…

جشنواره قلم زرین که با این انتخاب، نوزدهمین دوره خود را آغاز می‌کند همه‌ساله در ۱۴ تیرماه (روز ملی قلم) برگزار می‌شود و در پنج رشته داستان (بزرگسال و کودک و نوجوان)، پژوهش و نقد ادبی و شعر (بزرگسال و کودک و نوجوان)، برگزیدگان خود را معرفی می‌کند و مورد تقدیر قرار می‌دهد.

برخی از دبیران دوره‌های پیشین این جشنواره عبارت‌اند از: کاظم کامران شرفشاهی، رضا اسماعیلی، راضیه تجار، احمد شاکری، رضا رسولی، علی‌اکبر والایی، کامران پارسی‌نژاد، محمدرضا اصلانی، یوسف قوجق و وجیهه سامانی.

دبیر جشنواره به عنوان نخستین کار، داور و سرداوران مورد نظر خود برای هر یک از بخش‌های پنج‌گانه فوق را به هیئت‌مدیره انجمن قلم معرفی می‌کند تا پس از تأیید به کار مشغول شوند. این داوران می‌توانند از میان اعضای انجمن یا خارج آن باشند.

منبع: مهر
کد خبر 465392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.