داوران نباید اجازه دهند بازی ساکن شود

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: بخش عمده‌ای از بازی امروز به گونه‌ای پیش رفت که روی روند بازی مالکانه تیم تراکتور تأثیرگذار بود، امیدوارم کمیته داوران با در نظر گرفتن این موضوع و تذکرات لازم به این موضوع کمک کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس چمنیان بعد از مساوی با شهر خودرو در کنفرانس خبری اظهار کرد: روح فوتبال زیبا است و تیم‌هایی که فوتبال زیبا ارائه می‌دهند از برگزار کنندگان لیگ انتظار کمک دارند. کادر فنی وظیفه دارد تیم را هدایت کند و مدیریت و هدایت مسابقه بر عهده داور است، انتظار از داوران و برگزار کنندگان این است که اجازه ندهند یک تیم با روی آوردن به بازی تأخیری و ساکن به روح فوتبال ضربه بزند.

وی ادامه داد: تراکتور در بازی‌های اخیر نشان داده که به دنبال ارائه بازی زیبا، باکیفیت، تماشاگرپسند و به طبع آن کسب نتیجه است. امروز دیدیم که از دقیقه اول بازی، تیم شهر خودرو در نقاط مختلف زمین به بازی تأخیری روی آورد، طبیعتاً کنترل این موضوع وظیفه داور است که اجازه چنین فضایی را ندهد. اگر هر دو تیم به دنبال ارائه بازی جوانمردانه و کسب امتیاز باشند، حیطه کادر فنی و داور مشخص است. بخش عمده‌ای از بازی امروز به گونه‌ای پیش رفت که روی روند بازی مالکانه تیم تراکتور تأثیرگذار بود، امیدوارم کمیته داوران با در نظر گرفتن این موضوع و تذکرات لازم به این موضوع کمک کند.

مربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه در این هوای سرد شاهد بازی خوبی بودیم، تصریح کرد: از سازمان لیگ درخواست داشتیم که زمان بازی را به ساعت سه یا سه و نیم تغییر دهند، اما موافقت نشد که طبیعتاً روی کیفیت بازی تأثیر داشت. قسمت بیشتری از بازی در اختیار تراکتور بود که برای این کار آماده شده بودیم، اگر در نیمه اول از موقعیت‌های خود استفاده می‌کردیم شرایط تغییر می‌کرد.

چمنیان اضافه کرد: اگر شهر خودرو از لاک دفاعی بیرون می‌آمد، شرایط بازی متعادل می‌شد و ما هم می‌توانستیم به هدفی که داشتیم برسیم. برای کسب یک امتیاز باید به تیم شهر خودرو تبریک گفت که با نوع بازی خود موفق به کسب این نتیجه شد. به روند کار و بازی‌هایی که در پیش داریم امیدوار هستیم. تعویض شجاعی ربطی به تعویض دژاگه نداشت، با توجه به روند بازی احساس کردیم که حضور شجاعی به ایجاد موقعیت برای رسیدن به گل کمک کند.

کد خبر 465389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.