آغاز فاز عملیاتی پروژه‌های مهم عمرانی در رشت

شهردار رشت از آغاز فاز عملیاتی پروژه‌های عمرانی شهر رشت در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: پروژه ساخت دو تقاطع نیروی دریایی و امام حسین (ع) توسط قرارگاه خاتم الانبیا نیز فاز مطالعاتی اجرای این دو پروژه به پایان رسیده که به زودی عملیاتی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمد احمدی در جلسه مشترک بین شهرداری و نمایندگان قرارگاه خاتم الانبیا با بیان اینکه شهروندان به زودی ثمرات همکاری مشترک قرارگاه خاتم الانبیا و شهرداری را در اجرای پروژه‌های عمرانی خواهند دید؛ ساماندهی دو رودخانه گوهررود و زرجوب به الویت کاری شهرداری رشت تبدیل شده است.

احمدی از آغاز فاز عملیاتی پروژه‌های عمرانی شهر رشت در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: پروژه ساخت دو تقاطع نیروی دریایی و امام حسین (ع) توسط قرارگاه خاتم الانبیا نیز فاز مطالعاتی اجرای این دو پروژه به پایان رسیده که به زودی عملیاتی می‌شود.

شهردار رشت با بیان اینکه شهروندان به زودی ثمرات همکاری مشترک قرارگاه خاتم الانبیا و شهرداری را در اجرای پروژه‌های عمرانی خواهند دید؛ ساماندهی دو رودخانه گوهر رود و زرجوب به اولویت کاری شهرداری رشت تبدیل شده است.

وی از قول مساعدت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور جهت کمک در تخصیص منابع مالی و اعتبارات جهت اجرای پروژه‌های مهم شهر رشت خبر داد و خاطرنشان کرد؛ امیدواریم با حمایت‌های استانی و ملی بتوانیم پروژه‌های مهم کلانشهر رشت را به سرانجام برسانیم.

کد خبر 465356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.