کشف انبار کالای قاچاق در اصفهان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، از کشف انواع کالاهای خارجی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در یک انبار تخلیه بار توسط مأموران این پلیس خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کامران ریاحی، اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان اصفهان در ادامه برنامه سرکشی از انبارها و تخلیه بار سطح شهر از وجود کالاهای قاچاق در یک انبار تخلیه بار مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران طی هماهنگی با مقام قضائی، انبار تخلیه بار مذکور را به صورت دقیق مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه این عملیات ۵۰۰ کیلو بادام زمینی، ۳۴۰ کیلو بادام هندی، ۳۲۰ دستگاه لوازم برقی پزشکی و ۲ تُن مکمل دامی خارجی را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه بررسی‌های صورت گرفته حاکی از قاچاق بودن کالاهای مکشوفه بود اظهار داشت: ارزش ریالی این کالاها توسط کارشناسان مربوطه ۵ میلیارد ریال ارزیابی شده است.

این مقام انتظامی از پلمب انبار مذکور با حکم مقام قضائی خبر داد و گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و یک فرد متخلف نیز شناسایی و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 465336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.