برانکو ایوانکوویچ: شدت زلزله وحشتناک بود، خیلی ترسیدیم 

سرمربی پیشین پرسپولیس پس از زلزله امروز در کرواسی گفت: مردم بسیار ترسیدند چرا که دوبار زلزله وحشتناکی آمد و همه در کرواسی در استرس به سر می برند. 

به گزارش ایمنا امروز زلزله سنگینی در کرواسی رخ داد که بزرگی ان چیزی حدود ۶/۳ تخمین زده شد. برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی هم این روزها به خاطر تعطیلات سال نو میلادی به کشورش سفر کرده تا کریسمس را کنار خانواده‌اش باشد. بعد از زلزله امروز خیلی‌ها نگران وضعیت برانکو و خانواده‌اش بودند به همین خاطر با برانکو تماس گرفتیم تا وضعیتش را جویا شویم.

و در این خصوص به ما گفت: خدا را شکر حال من و خانواده‌ام خوب است و مشکلی نداریم ولی هم ما و هم کل مردم بسیار ترسیدند چرا که دو بار زلزله وحشتناکی آمد و همه در کرواسی در استرس به سر می‌برند.

برانکو ادامه داد شهری که من در ان حضور دارم با مرکز زلزله فاصله‌ای مشابه کرج تا دماوند در ایران را دارد ولی با این حال آنقدر شدت زلزله زیاد بود که خانه من به شدت لرزید. برانکو که به شدت نگران بود در پایان گفت: ممنون که جویای احوالم شدید امیدوارم خسارت جانی زیادی به مردم کشورم وارد نشده باشد و همه در صحت و سلامت باشند.

منبع: خبر ورزشی
کد خبر 465157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.