مرزبان: از بازی و نتیجه راضی نیستیم

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: دوروز پیش به ما اعلام کردند که بازی به جای چهارشنبه، سه شنبه برگزار می شود و ما برنامه تمرینی و پرواز خود را عوض کردیم که این اتفاق ها دست به دست هم دادند تا در نیمه دوم تمرکز لازم را نداشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا مرزبان در کنفرانس خبری بعد از بازی با ماشین سازی اظهار کرد: بر خلاف چیزی که انتظار داشتیم و می‌خواستیم سه امتیاز را از اینجا ببریم ولی با نتیجه مساوی بر می‌گردیم که طمع تلخ شکست را دارد، زیرا وقتی سه پنالتی علیه ما گرفته می‌شود و بازی سه بر یک برده را با نتیجه تساوی تمام می‌کنیم طبیعی است که از بازی و نتیجه راضی نباشیم.

وی ادامه داد: از کیفیت و امکاناتی که داشتیم خوب استفاده نکردیم، مشکلات بزرگی در زمین داشتیم و این تساوی به اندازه یک باخت دردناک است. دو روز پیش به ما اعلام کردند که بازی به جای چهارشنبه سه شنبه برگزار می‌شود و ما برنامه تمرینی و پرواز خود را عوض کردیم که این اتفاق‌ها دست به دست هم دادند تا در نیمه دوم تمرکز لازم را نداشته باشیم و نتیجه مورد نظر را نگیریم.

مربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه فاکتور اول ما این بود که هم بتوانیم خوب دفاع کنیم و هم بتوانیم خوب حمله کنیم، تصریح کرد: خیلی خوب به دروازه حریک نزدیک شدیم، سه بر یک جلو بودیم ولی در نیمه دوم کنترل بازی را از دست دادیم و دیگر بحث دفاع و حمله نبود که بازی به جنجال کشیده شد و این نتیجه رقم خورد.

مرزبان اضافه کرد: تعویض‌های خوبی داشتیم ولی قدرت بازی سازی خود را از دست داده بودیم، در دیگر مسابقات با کنترل بازی و پاس کاری به دروازه حریف نزدیک می‌شدیم که در این رقابت حریف را به ضد حمله دعوت می‌کردیم و این یک واقعیت است.

کد خبر 465057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.