قتل داماد به دست برادر زن در داراب

کشف ۳۴ کیلو تریاک در جنوب تهران، دستگیری کلاهبردار پنج هزار میلیارد ریالی در ساوجبلاغ، نجات جان کارگر محبوس در چاه توسط نیروهای آتش نشانی، قتل داماد به دست برادر زن در داراب و دستگیری پدر و پسر قاتل در کرمانشاه را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از کشف ۳۴ کیلو گرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

عبدالوهاب حسنوند اظهار کرد: با دریافت خبری مبنی بر تهیه و انتقال مقادیر فراوانی مواد مخدر توسط یکی از قاچاقچیان مواد مخدر به شهر تهران بررسی موضوع در اختیار تیمی از مأموران پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی‌های پلیسی مشخص شد، متهم با قاچاقچیان از جنوب کشور مواد مخدر تهیه و در مخفیگاهش در کهریزک پنهان کرده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با بیان اینکه در رصدهای اطلاعاتی مخفیگاه متهم شناسایی شد، اضافه کرد: با هماهنگی‌های قضائی دستور دستگیری متهم و بازرسی از منزل وی اخذ و تیمی از مأموران عملیات پایگاه دهم این پلیس به مخفیگاه وی در کهریزک اعزام شد.

وی خاطرنشان کرد: مأموران اعزامی موفق شدند، پس از حصول اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در حالی که سرگرم بسته بندی مواد مخدر بود، در دم دستگیر و مقدار ۳۴ کیلو گرم تریاک کشف کردند.

حسنوند افزود: متهم به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران انتقال و پس از تکمیل تحقیقات پلیسی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کلاهبردار ۵ هزار میلیارد ریالی در ساوجبلاغ دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: فردی که با معرفی خود به عنوان کارگزار شرکت‌های خودروسازی اقدام به ۵۰۰ فقره کلاه‌برداری به ارزش پنج هزار میلیارد ریال کرده بود در ساوجبلاغ دستگیر شد.

عباسعلی محمدیان اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر خرید و فروش و واگذاری خودروهای شرکت‌های داخلی به قیمت نمایندگی و پایین‌تر از قیمت بازار در سطح شهرستان‌های ساوجبلاغ و نظرآباد و استان‌های هم‌جوار توسط یک کلاه‌بردار حرفه‌ای و همچنین مراجعه افراد زیادی به عنوان شاکی به دادسرا و پلیس آگاهی شهرستان مبنی بر واریز مبالغ زیادی به حساب نامبرده و همدستانش، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان مشخص شد، متهم با تشکیل باندی گسترده خود را به عنوان کارگزار شرکت‌های خودروسازی داخلی معرفی کرده و با تحویل دادن تعداد محدودی خودرو با قیمت کارخانه به مال‌باختگان، طمع آن‌ها را برانگیخته و مبالغ هنگفتی برای فروش چندتایی خودرو از آن‌ها دریافت و سپس متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند، نامبرده قصد خارج شدن از کشور را دارد و با اعلام ربوده شدنش توسط پدرش، قصد گمراه کردن مأموران و زمان خریدن برای فرار از کشور را دارد.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده و انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در یکی از روستاهای ساوجبلاغ شناسایی کرده و در یک عملیات غافلگیرانه در نیمه‌های شب نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

نجات جان کارگر محبوس در چاه توسط نیروهای آتش نشانی

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: کارگری که به دلیل حادثه ریزش چاه در خاک محبوس شده بود، توسط نیروهای آتش نشانی نجات یافت.

جلال ملکی با توضیح درباره حادثه ریزش دیواره چاه در خیابان شیخ بهایی جنوبی تهران، اظهار کرد: در پی اعلام این حادثه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران نیروهایی آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: گروه نجات شماره ۱۸ به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده کردند که کارگران در طبقه منفی یک ساختمان هفت طبقه در حال حفر چاه بودند که به یکباره دیواره‌های چاه تخریب می‌شود و کارگر درون چاه نیز تا گردن در زیر حجم خاک محبوس می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه این فرد کارگر ۲۶ ساله با تابعیت کشور افغانستان بود، افزود: این فرد طی یک عملیات نجات به صورت زنده و با حداقل آسیب دیدگی از چاه خارج شد.

قتل داماد به دست برادر زن در داراب

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان فارس گفت: اختلاف خانوادگی در شهرستان "داراب" منجر به قتل داماد ۴۰ ساله شد.

کاووس محمدی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در شهرستان داراب مأموران کلانتری با حضور در محل حادثه تحقیقات خود را آغاز و با سرعت عمل و کار فنی قاتل را سریعاً در محل درگیری شناسایی و وی را دستگیر کردند.

وی افزود: قاتل ۴۰ ساله در بازجویی اولیه عنوان کرد که با همسر خواهرم به دلیل مشکلات شخصی درگیر و هنگام مشاجره روی سینه وی نشستم که پس از چند لحظه متوجه شدم که دچار تنگی نفس شده و فوت کرده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس با بیان اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، گفت: خانواده‌ها باید مشکلات و اختلافات خود را با مراجعه به مشاوران و کارشناسان اهل فن، حل و فصل کنند.

دستگیری پدر و پسر قاتل در کرمانشاه

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: پدر و پسری که به علت اختلافات خانوادگی اقدام به قتل پسر و برادر خود کرده بودند دستگیر شدند.

محمدرضا آمویی اظهار کرد: به دنبال وقوع قتل جوانی ۲۶ ساله در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: تیمی از اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان تحقیقات گسترده خود را برای دستگیری قاتل یا قاتلان آغاز و سرنخ‌هایی را به دست آوردند که نشان می‌داد پدر و برادر مقتول دست به این اقدام زده‌اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ناپدید شدن پدر مقتول شک مأموران را تبدیل به یقین کرد و پس از چند روز جست‌وجو موفق به یافتن مخفیگاه وی شده و توانستند وی را دستگیر کنند.

آمویی ادامه داد: فرد دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب قتل پسرش با همدستی پسر دیگرش اعتراف و انگیزه‌اش را نیز اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

کد خبر 464862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.