مرزبان: به برنامه ریزی سازمان لیگ اعتراضی نداریم

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت:‌ نتظار بازی سختی را داریم زیرا حریف برای ما قابل احترام است ولی با توجه به شرایط لیگ تمام تمرکز خود را گذاشتیم که بتوانیم با دست پر از تبریز برگردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا مرزبان در کنفرانس خبری قبل از بازی تیمش مقابل ماشین سازی، اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در جدول وجود دارد، این انتظار از تیم ما می‌رود که بتوانیم موفق از تبریز برگردیم ولی باید واقعیت را بگوییم، ماشین سازی تبریز تیم خوبی است که از نظر تاکتیکی و بازیکنان قوی هستند. آنها نتایج خوبی نگرفتند، اما به حریفان به راحتی امتیاز ندادند که فاکتور بزرگی است.

وی ادامه داد: انتظار بازی سختی را داریم زیرا حریف برای ما قابل احترام است، ولی با توجه به شرایط لیگ تمام تمرکز خود را گذاشتیم که بتوانیم با دست پر از تبریز برگردیم.

مربی تیم فوتبال سپاهان در جواب به این سوال مبنی بر اینکه هدف شما اول گل نخوردن است یا گل زدن؟ تصریح کرد: هر دو فاکتور در دنیای فوتبال مهم است، از یک طرف باید محافظت کنیم، زیرا بازی خارج از خانه است، تمام تمرکز خود را گذاشته‌ایم تا در بخش دفاع تیمی به خوبی عمل کنیم و در خط حمله در نفوذها بهتر عمل کنیم تا در بخش دفاعی و هجومی وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم.

مرزبان با بیان اینکه مصدومیت‌های کوچکی برخی بازیکنان دارند، خاطر نشان کرد: امیدواریم تیم را با تمام قدرت وارد بازی کنیم، کادر پزشکی خوبی داریم؛ حضور یک کادر فنی منسجم در کنار بازیکنانی که با شرف بازی می‌کنند، موجب شده تا بدون حاشیه کار خود را ادامه دهیم.

وی افزود: سه بازی خارج از خانه داشتیم و سفرهای طولانی مدت انجام دادیم و مانند سایر تیم‌ها که اعتراض داشتند، اعتراضی نداریم زیرا به سازمان لیگ بابت این برنامه اعتماد داریم. سعی می‌کنیم تمرکز خود را روی بازی‌ها بگذاریم و با دیسیپلین جلو برویم، یکی از معیارهای فوتبال احترام به حقوق دیگران و رعایت کردن اخلاق است که ما به آن عمل می‌کنیم.

کد خبر 464848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.