دستگیری ۲۵ موادفروش و معتاد متجاهر در خمینی‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر از دستگیری ۲۵ خرده فروش موادمخدر و معتاد متجاهر توسط مأموران این فرماندهی در طرح پاکسازی مناطق آلوده خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامرضا براتی، اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان پس از هماهنگی با مقام قضائی طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر را با هدف دستگیری توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر به مدت ۲۴ ساعت در سطح شهرستان اجرا کردند.

وی افزود: در این طرح که از ظرفیت و توان عملیاتی دیگر واحدهای انتظامی نیز استفاده شد ضمن کشف مقادیری مواد مخدر، ۲۵ نفر خرده فروش مواد مخدر و معتاد پرخطر شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند از تداوم این گونه طرح‌ها خبر داد و گفت: از شهروندان می‌خواهیم به منظور مشارکت در حفظ و ارتقای امنیت جامعه هرگونه اخبار و گزارش در زمینه خرید و فروش مواد افیونی را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به کارشناسان پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به پاکسازی محلات از مواد فروش‌ها اقدام شود.

کد خبر 464845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.