دستگیری سارقان منازل در کاشان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، از دستگیری دو سارق منزل در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان و اعتراف آنها به ۱۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین ترکیان، اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان شهر کاشان مبنی بر سرقت طلا و وجه نقد از منزل وی، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان مشغول انجام تحقیقات بر روی این پرونده بودند که با گزارش‌های واصله از وقوع چندین فقره سرقت از منازل قدیمی با شیوه و شگرد مشابه روبرو شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در این زمینه تحقیقات گسترده‌ای صورت گرفته و کارآگاهان با بررسی علمی صحنه‌های سرقت و همچنین استفاده از پایش‌های تصویری و انجام اقدامات خاص پلیسی سرانجام هویت یکی از افراد که در این سرقت‌ها دست داشته را به دست آوردند.

سرهنگ ترکیان گفت: کاراگاهان با ردیابی‌های هوشمند مخفیگاه متهم را در شهرستان آران و بیدگل شناسایی و طی نیابت قضائی در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و به پلیس آگاهی کاشان منتقل کردند.

این مقام انتظامی از اعتراف فرد دستگیر شده به ۱۰ فقره سرقت منزل در شهر کاشان با همدستی یکی از دوستانش خبر داد و گفت: با راهنمایی متهم، همدست وی دستگیر و هر دو نفر با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند.

کد خبر 464747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.