زن شگفت‌انگیز رکورد زد/ قسمت سوم تولید می‌شود

فیلم سینمایی زن شگفت انگیز رکورد باکس آفیس سینمای آمریکا را پس از شیوع ویروس کرونا جابه‌جا کرد و سازندگان از ساخت قسمت سوم آن خبر داده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گاردین، «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» نام قسمت دوم مجموعه فیلم‌های ابر قهرمانانه زن شگفت‌انگیز است. این فیلم که چند هفته‌ای است در آمریکا و سینماهای جهان اکران شده است توانست ۱۶.۷ میلیون دلار در آمریکا فروش کند تا میزان فروش بین‌المللی این اثر به ۳۶.۱ میلیون دلار در هفته منتهی به کریسمس برسد.

این اعداد بیشترین میزان فروش یک فیلم در هفته ابتدایی اکران از زمان همه‌گیری بیماری کووید ۱۹ هستند؛ البته برای فیلمی با بودجه بالا که برای گیشه هم ساخته شده آنچنان چشمگیر نیستند.

هم‌زمان شرکت برادران وارنر اعلام کرده است که قسمت سوم «زن شگفت‌انگیز» نیز ساخته خواهد شد و همچنان «گال گدوت» بازیگر نقش اول خواهد بود. کارگردانی و نویسندگی این قسمت را نیز «پتی جنکینز» بر عهده خواهد داشت.

البته میلیون‌ها نفر از سراسر دنیا قسمت دوم زن شگفت‌انگیز را از سرویس اچ‌بی‌او مکس و در خانه تماشا کردند. طبق اعلام این شرکت، قسمت دوم زن شگفت‌انگیز رکورد تماشای یک اثر در ۲۴ ساعت را شکسته است.

کد خبر 464699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.