ماشین سازی_سپاهان/ استارت هفته دهم، قبل از هفته نهم!

در آغاز هفته دهم لیگ برتر، سپاهان در تبریز به مصاف تیم قعرنشین ماشین‌سازی می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر فوتبال، فردا از ساعت ۱۵ تیم‌های ماشین سازی تبریز و سپاهان در ورزشگاه شهید سلیمانی به مصاف یکدیگر می‌روند.

این دیدار که اولین دیدار از رقابت‌های هفته دهم به شمار می‌رود در حالی فردا برگزار می‌شود که هنوز رقابت‌های هفته نهم برگزار نشده است و ۲۰ دقیقه بعد از شروع این دیدار، اولین دیدار هفته نهم شروع می‌شود، به لطف برنامه‌ریزی هزارتوی سازمان، لیگ بازی‌های لیگ برتر طبق شماره هفته خود برگزار نمی‌شود و برنامه و نظم مسابقات به طور کلی به هم ریخته است.

دلیل زودتر برگزار شدن دیدار سپاهان و ماشین سازی این است که دیدارهای دو تیم برابر رقبایشان در هفته نهم به دلیل برگزاری بازی‌های معوقه رقبای این دو تیم دیرتر برگزار می‌شود و فردا فرصتی پیش آمده است که یک دیدار از هفته دهم زودتر از سایر دیدارها برگزار شود!

به دلیل برنامه‌ریزی اشتباه سازمان لیگ که صدای همه تیم‌ها به جز استقلال و پرسپولیس را در آورده است، فعلاً تا هفته‌ها باید مسابقات را با بی نظمی مطلق دنبال کنیم.

هفته دهم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های ماشین سازی و سپاهان

سه شنبه، ۹ دی ماه، ساعت ۱۵:۰۰

ورزشگاه: شهید قاسم سلیمانی

داور: سعاد وفاپیشه

پخش زنده: شبکه‌های سهند و اصفهان

سپاهان با ماشین به صدر جدول می‌رسد؟

تیم فوتبال سپاهان که هفته گذشته در یک دیدار سخت و البته جنجالی برابر مس رفسنجان به دومین پیروزی متوالی خود رسید، فردا در حالی به مصاف ماشین سازی می‌رود که امیدوار است اولین بار در این فصل به سه پیروزی متوالی دست یابد و حتی برای یک روز هم که شده به صدر جدول لیگ صعود کند.

سپاهان با محرم نویدکیا فصل را پر فراز و نشیب آغاز کرد اما در حال حاضر با کسب ۶ امتیاز از دو دیدار قبلی توانسته شرایط خوبی در جدول پیدا کند و با وجود یک بازی کمتر نسبت به تیم‌های بالا دست خود، تنها یک امتیاز تا صدر جدول فاصله داشته باشد. پیروزی در بازی فردا می‌تواند سپاهان را به صدر جدول برساند، هرچند فردای بازی ماشین سازی و سپاهان، گل گهر این فرصت را دارد که با پیروزی برابر استقلال جای سپاهان را در صدر بگیرد.

شاگردان نویدکیا امیدوارند در دومین دیدار متوالی خارج از خانه برابر تیم قعرنشین ماشین سازی که این فصل عملکرد جالبی نداشته است پیروز شوند، هرچند دیدار هفته گذشته برابر مس رفسنجان به آنها نشان داد دیدار سخت یا آسان در لیگ برتر وجود ندارد و رقابت با همه تیم‌ها سختی‌های خاص خود را دارد، فردا نیز سپاهان در شرایطی برابر ماشین سازی قرار می‌گیرد که شرایط جوی و سرمای شهر تبریز به سود میزبان خواهد بود و از سوی دیگر این تیم با توجه به رتبه‌اش در جدول با ارائه فوتبال انتحاری به دنبال امتیاز گرفتن از تیم مدعی سپاهان خواهد بود.

ماشین سازی در این فصل از ۸ دیداری که انجام داده است تنها برابر ذوب آهن و سایپا نباخته است و دو امتیازی که دارد از تساوی برابر این دو تیم است. با این حساب ماشین سازی را باید حریف خطرناکی برای سپاهان بدانیم زیرا این تیم در دو رویارویی که با تیم‌های مدعی تراکتور و استقلال داشته است به سختی و تنها با یک گل بازنده بوده است.

دیدار قبلی ماشین سازی که در تبریز برابر نفت مسجد سلیمان بود و با برتری یک بر صفر تیم مهمان همراه شد با حواشی زیادی قبل، حین و بعد از مسابقه همراه بود. قبل از آغاز دیدار مدیریت ورزشگاه که همان مالک تراکتور و ماشین سازی است به دلیل رفتار عجیب برنامه فوتبال برتر و صحبت‌هایی که در آن علیه تراکتور و زنوزی، مالک این تیم شده بود اجازه ورود دوربین‌های تلویزیونی به ورزشگاه را نداد، در انتهای بازی نیز بازیکنان دو تیم زد و خورد نسبتاً شدیدی داشتند و در نهایت تا چند روز پس از بازی دو باشگاه بیانیه‌هایی علیه یکدیگر صادر کردند تا حسابی از خجالت یکدیگر در بیایند!

ترکیب احتمالی ماشین سازی:

محمدامین رضایی، مهدی رستمی، بهمن سالاری، سید محمد حسینی، سید ابوالفضل رزاق پور، منصور باقری، ایمان باصفا، اتابک زارعی، اکبر آفاقی، مهدی مؤمنی، پیمان بابایی

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، مرتضی منصوری، امید نورافکن، محمدرضا مهدی زاده، محمد نژاد مهدی، محمد کریمی، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و کی‌روش استنلی

کد خبر 464680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.