۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
نقشه‌هایی برای نقش جهان

نسخه ۶۳۹ روزنامه "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "نقشه‌هایی برای نقش جهان" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به برنامه سپاهان برای ورزشگاه نقش جهان دارد. نقش جهان در دوره اول مدیریت محمدرضا ساکت در سپاهان بود که تصمیم افزایش ظرفیت ۴٠ هزار نفری و اجرای فاز دوم گرفته شده طبقه دوم به آن اضافه شد. حالا با حضور دوباره ساکت شاید فاز سوم و نهایی نقش جهان به چیزی که از ابتدا برای آن تصور شده بود، نزدیک شود؛ رویایی که سال‌ها پیش مدیران مختلف در کشور و استان اصفهان وعده‌اش را داده‌اند ولی پس از سه دهه هنوز عملی نشده است.

"جایگاه ذوب آهن در جدول هیچ ارتباطی به سطح فنی‌مان ندارد" تیتر دیگری از این رسانه است که به صحبت‌های شهاب گردان پرداخته است. گردان گفته: اگر به عملکرد ما در هفته‌های گذشته هم نگاه کنید، فوتبال خیلی خوب و رو به جلویی از تیم ذوب آهن می‌بینیم و نتایجی که به دست آورده‌ایم به حق نیست. او در ادامه افزوده: جایگاهی که در جدول داریم، هیچ ارتباطی به سطح فنی تیم ذوب آهن ندارد و مسائلی مثل بدشانسی، اشتباه داوری و البته ویروس کرونا باعث شده نتوانند تا کنون به آنچه استحقاقش را داشتند برسند.

"تغییرات مدیریتی در ذوب آهن در راه است" عنوان پایانی صفحه اول این روزنامه است که اشاره به احتمال تغییر در مدیریت این باشگاه دارد. در حالی که گفته شده باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در این روزها قرار است با تغییرات مدیریتی روبه‌رو شود اما این اتفاق هنوز رخ نداده است. جواد محمدی که گفته می‌شود کارمند آموزش و پرورش به حساب می‌آید در این مدت مسؤلیت مدیریت این باشگاه را برعهده داشته و شنیده می‌شود حکم مسؤلیت او از ابتدای دی‌ماه به پایان رسیده اما هنوز باشگاه و شرکت ذوب‌آهن در این خصوص تصمیمی نگرفته‌اند. و به احتمال زیاد در روزهای آینده باید شاهد تغییرات مدیریتی در این باشگاه باشیم.

برای مشاهده صفحه‌های روزنامه فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.


 

کد خبر 464626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.