داوران بخش تئاتر جشنواره «هنر زنده است» معرفی شدند

پس از تائید شورای سیاست‌گذاری جشنواره «هنر زنده است»، هیأت داوران آثار بخش تئاتر این جشنواره اعلام شد.

به گزارش ایمنا، شورای سیاست‌گذاری جشنواره هنر زنده است با در نظر گرفتن تنوع عناوین این بخش از جشنواره و پس از اخذ موافقت هنرمندان بزرگواری که همواره توجهی جدی نسبت به هنرمندان نسل جوان داشته‌اند، اسامی داوران این بخش را اعلام کرد: مرضیه برومند کارگردان سینما، تلویزیون و تئاتر، فاطمه معتمد آریا بازیگرسینما وتئاتر، آتیلا پسیانی کارگردان و بازیگر و علی اصغر دشتی نویسنده و کارگردان تئاتر، داورانی هستند که بخش تئاتر جشنواره «هنر زنده است» را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

بهروز غریب پور رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره با حفظ سمت، دبیری بخش تئاتر را بعهده دارد و استاد علی نصیریان بعنوان رئیس هیئت داوران آراء داوران را مورد تائید نهائی قرار خواهند داد.

شایان ذکر است، شرط محدویت زمانی آثار که تا سقف ۶۰ دقیقه اعلام شده بود، پس از تماسهای متعدد و مکرر کارگردان‌های مایل به شرکت در جشنواره با تائید شورای سیاست‌گذاری و بخاطر حضور هرچه بیشتر هنرمندان تئاتر و تئاتر عروسکی حذف گردید.

طبعاً شرایط اعلام شده دیگر که در فراخوان جشنواره آنلاین «هنر زنده است» منعکس شده است به قوت خود باقی‌ست.

نخستین دوره جشنواره آنلاین «هنر زنده است» را مؤسسه فرهنگی هنری «برداشت آخر» و مجموعه فرهنگی هنری «مربع ۱۱» برگزار می‌کنند. این جشنواره به صورت رقابتی و غیر رقابتی در شبکه‌های اینترنتی با حمایت مادی بخش خصوصی و حمایت معنوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۱۰ لغایت ۲۰ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.
متقاضیان جهت کسب اطلاع از جزئیات فراخوان جشنواره با شماره ۰۹۰۳۵۹۴۳۸۹۹ تماس بگیرند. همچنین برای دریافت اخبار جشنواره و مطالعه کامل فراخوان می‌توانند به آدرس سایت و اینستاگرام به شرح ذیل مراجعه کنند:

http://aafestival.ir

@artisalivevirtualfestival

کد خبر 464505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.