استیضاح شهردار سنندج/ مهارحیوانات موذی نسیم شهر

در این بسته خبری از مهارحیوانات موذی نسیم شهر تا تجهیز ناوگان ستاد برف روبی شهریار به دو دستگاه نمک پاش مکانیزه و پرداخت الکترونیکی عوارض نوسازی در لاهیجان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

تدوین شیوه نامه حمل و نقل بار و کالای درون شهری قزوین

اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از تدوین شیوه نامه اجرایی حمل و نقل بار و کالای درون شهری قزوین و حومه خبر داد.

پیاده روسازی معابر رفسنجان

محمد عارف پور اسدالهی، معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان گفت: در راستای احترام به حقوق عابران پیاده، اجرای عملیات پیاده روسازی معابر به متراژ بیش از ۳۰ هزار متر مربع در رفسنجان در حال انجام است.

احداث چهارمین پل رودخانه بابل رود

رضا رحیمی، شهردار بابلسر از احداث پل چهارم بر روی رودخانه بابل رود این شهر خبر داد.‏

مهار حیوانات موذی نسیم شهر

طرح طعمه گزاری حیوانات مضر شهری در نسیم شهر آغاز شد.

افزایش سرانه فضای سبز ساری

عین الله احمدی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ساری گفت: امسال بیش از ۱۶ هزار متر مربع به سرانه فضای سبز شهری ساری اضافه شد.

ارتقای وضعیت عبور و مرور در زرند

محمد رضا مهدلو، شهردار زرند ساماندهی معابر و بهبود و ارتقای وضعیت عبور و مرور شهری را جز مهم‌ترین سرفصل‌های بودجه‌های عمرانی شهرداری دانست و گفت: اجرای آسفالت ریزی معابر و ساماندهی پیاده روهای شهری با رعایت ضوابط و استانداردهای لازم یکی از موارد خدمت رسانی به شهروندان است.

کشتارگاه نجف‌آباد تکمیل شد

محمد مغزی نجف‌آبادی، شهردار نجف‌آباد گفت: پروژه عظیم کشتارگاه صنعتی نجف‌آباد که با هدف پوشش غرب استان اصفهان و شرق چهارمحال و بختیاری طراحی و از اواخر سال ۹۴ در دست اجرا قرار گرفته، تاکنون پیشرفت قابل توجهی داشته ولی تکمیل عملیات ساختمانی و تجهیز آن در اولین فاز، به حداقل یکصد میلیارد تومان دیگر نیاز دارد.

تجهیز ناوگان ستاد برف‌روبی شهریار به ۲ دستگاه نمک‌پاش مکانیزه

احمد کریمی، معاون خدمات شهر و امور مناطق شهرداری شهریار گفت: در راستای آمادگی حداکثری ستاد مدیریت بحران شهرداری در فصل زمستان و تسهیل در رفت و آمد شهروندان و جلوگیری از اختلال تردد و یخزدگی معابر تعداد دو دستگاه نمک‌پاش مکانیزه خریداری و به ناوگان برف‌روبی اضافه شد.

شهردار سنندج استیضاح نشد

جلسه استیضاح شهردار سنندج ظهر امروز در شورای اسلامی شهر برگزار شد و پس از رأی گیری شش عضو شورای شهر (سید غریب سجادی، جلال شریعتی، ارسطو گویلی سیف الله رضایی، یوسف اسدی و مجید شاه ویسی) مخالف استیضاح و سه عضو شورای شهر (انور رشیدی، علی پژگول و فرزاد زارعی) موافق استیضاح بودند.

پرداخت الکترونیکی عوارض نوسازی در لاهیجان

یوسف قیامتیون، شهردار لاهیجان گفت: در راستای حرکت به سوی تحقق شهر الکترونیک و سهولت در پرداخت عوارض شهرداری، امکان پرداخت الکترونیکی قبوض عوارض نوسازی شهروندان در شهرداری این شهر برای نخستین بار امکان‌پذیر شده است.

کد خبر 464425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.