کشف جسد دو کوهنورد دیگر در ارتفاعات شمال تهران

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر درباره آخرین تعداد مفقودشدگان و جان‌باختگان در حادثه رخ‌ داده در ارتفاعات شمال تهران توضیحاتی داد.

به گزارش ایمنا، مهدی ولی‌پور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره آخرین تعداد مفقودشدگان و جان‌باختگان در حادثه رخ داده در شمال تهران گفت: با کشف دو جسد دیگر مجموع اجساد کشف شده در ارتفاعات شمال تهران به شش تن افزایش پیدا کرد. عملیات جست‌وجو همچنان از سوی عوامل سازمان امداد و نجات در حال انجام است.

وی با بیان این‌که تاکنون اجساد به پایین منتقل نشده‌اند، افزود: پس از انتقال اجساد به پایین عملیات تشخیص هویت، تحویل اجساد به پزشکی قانونی و تحویل آنها به خانواده‌هایشان انجام خواهد شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر در مورد تعداد مفقودی‌ها نیز توضیح داد: آخرین گزارش‌های ما حاکی از آن است که تاکنون دست‌کم مفقود شدن ۱۸ تن از سوی خانواده‌ها به جمعیت هلال احمر ارائه شده است. دیگر شهروندان نیز می‌توانند از سامانه ۱۱۲ مفقود شدن عزیزان خود را اعلام کنند.

وی به ایسنا گفت: ۱۶ تیم از جمعیت هلال‌احمر مشغول جست‌وجو در نقاط مختلف در ارتفاعات شمال تهران هستند، گفت: عملیات امداد و نجات در این زمینه ادامه دارد و درخواست ما از شهروندان این است که به اخباری که از منابع اصلی و معتبر در این زمینه ارائه می‌شود، توجه کنند.

کد خبر 464367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.