شیشه سکوریت و کاربرد آن در دکوراسیون منزل

شیشه یک متریال پرکاربرد در صنعت معماری است که به دلیل تنوع زیاد و زیبایی منحصر به فردی که دارد، در ساخت بسیاری از وسایل تزئینی یا دکوراسیون منزل و محیط‌های اداری از آن استفاده می‌شود.

به طور کلی شیشه‌ها در سه نوع مات و نادید، شفاف و آینه‌ای در دکوراسیون داخلی و خارجی استفاده قرار می‌گیرد. شرکت رامادُر یک شرکت پیشرو و موفق در زمینه ساخت انواع شیشه و محصولات شیشه‌ای است که با کادری مجرب و تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته، بیش از دو دهه است که فعالیت خود را آغاز کرده است. در این مقاله به بررسی انواع محصولات شرکت رامادُر می‌پردازیم، با ما همراه باشید.

پارتیشن شیشه‌ای دوجداره

پارتیشن شیشه‌ای فضایی است که باعث جداسازی بخش‌های مختلف ساختمان مسکونی یا اداری می‌شود. پارتیشن‌ها از جنس‌های مختلفی چون آلومینیوم، فلز، چوب، بتن و شیشه ساخته می‌شوند که پارتیشن شیشه‌ای به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارد و ساخت و نصب سریع نسبت به انواع دیگر بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. پارتیشن‌ها ی شیشه‌ای باعث روشن شدن فضا و ورود نور به داخل محیط می‌شوند و نسبت به انواع دیپر پارتیشن‌ها، فضای کمتری را اشغال می‌کنند. بنابراین کسانی که قصد جداسازی فضای‌های کوچک خود را دارند، می‌توانند از پارتیشن شیشه ای استفاده کنند. شرکت رامادر یکی از شرکت‌های بزرگی است که روزانه بیش از ۱۵ پروژه را با کمک نصابان حرفه ای به اجرا در می‌آورد. کسانی که قصد سفارش نمونه‌های مختلف پارتیشن شیشه‌ای را دارند، با مراجعه حضوری یا به صورت آنللاین و به کمک کارشناسان و مشاوران شرکت رامادر می‌توانند طرح مورد نطر خود را انتخاب کرده و برای خرید آن از سراسر کشور اقدام کنند.

پارتیشن شیشه ای دو جداره: یکی از انواع پارتیشن شیشه‌ای است که در شرکت رامادُر با استفاده از شیشه‌های سکوریتی با ضخامت بالا و فریم‌های مقاوم به صورت درب‌های کشویی یا تاشو تولید می‌شوند. پارتیشن دو جداره به دلیل استفاده از دولایه شیشه سکوریت، نسبت به پارتیشن‌های تک جداره از استحکام بیشتری برخوردار است و در برابر زلزله و فشار مقومت بیشتری از خود نشان می‌دهد. این نوع پارتیشن‌ها عایق خوبی در برابر سرما و ورود صدا هستند و بیشتر در محیط‌های شلوغ و پر رفت و آمد از آن‌ها استفاده می‌شود.

پارتیشن فریم لس: یکی از زیباترین انواع پارتیشن‌های شیشه‌ای، پارتیشن بدون فریم یا فریم لس است که به دلیل عدم استفاده از فریم در ساختار آن، از زیبایی و جذابیت بسیار بالایی برخوردار است و مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته است. معمولاً درخانه های مسکونی برای ایجاد فضای خصوصی یا جداسازی اتاق‌ها از پارتیشن فریم لس استفاده می‌شود. شرکت رامادر با استفاده از ابزار یراقی که از کشور ترکیه وارد می‌شود، شیشه‌ها را به یکدیگر متصل می‌کند و نصب پارتیشن فریم لس را انجام می‌دهد.

پارتیشن شیشه ای اداری یک نمونه از پارتیشن‌هایی که در شرکت رامادُر برای فضای اداری و شرکت‌ها ساخته می‌شود، پارتیشن شیشه‌ای اداری است که معمولاً به صورت دو جداره و فریم دار با استفاده از شیشه لمینت و شیشه‌های سکوریتی ساخته می‌شود. از پارتیشن اداری برای جداسازی اتاق کارمندان و ایجاد سالن کنفرانس یا اتاق استراحت استفاده می‌شود. معمولاً شرکت رامادُر برای راحتی و بهره وری بیشتر مشتریان از پارتیشن‌های اداری، آن‌ها را به صورت متحرک می‌سازد تا امکان جابه جایی و تغییر مکان وجود داشته باشد.

ساخت حمام شیشه‌ای در منزل

حمام شیشه‌ای یک محصول پر طرفدار در شرکت رامادر است که به دلیل کاربرد زیادی که دارد، معمولاً در بسیاری از خانه‌های آپارتمانی به دلیل یک جا بودن حمام و سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از حمام شیشه ای در سرویس بهداشتی باعث جداسازی فضای دوش و سرویس بهداشتی یا حمام می‌شود. شرکت رامادر با کمک طراحان و معماران حرفه ای محیط مناسب برای حمام شیشه‌ای را طراحی کرده و متناسب با سایز حمام، با استفاده از شیشه‌های سندبلاست شده یا شیشه سکوریت شفاف، اقدام به ساخت حمام شیشه‌ای با درب‌های تاشو و کشویی می‌کند.

ساخت بالکن شیشه‌ای

بالکن‌ها فضایی در ساختمان هستند که باعث ورود نور خورشید و هوای آزاد به داخل محیط می‌شوند. داشتن یک بالکن در آپارتمان‌ها به دلیل نداشتن حیاط و فضای باز بسیار نیاز است. در بسیاری از خانه از بالکن‌ها برای نگهداری گل‌ها، خشک کردن لباس‌ها و درست کردن غذا اسفتاده می‌شود. بالکن‌ها اگرچه بسیار قابل استفاده هستند اما اگر سقف یا اطراف آن پوششی نداشته باشند، در فصل زمستان غیر قابل کاربرد و بلا استفاده هستند. شرکت رامادر برای پوشش بالکن‌ها از شیشه‌های شفاف یا مات استفاده می‌کند که علاوه بر ورود نور و عایق گرما بودن، باعث جلوگیری از خیس شدن بالکن در فصل زمستان می‌شود. شرکت رامادر معمولاً برای ساخت بالکن شیشه‌ای از فریم‌ها و ابزار یراقی استفاده می‌کند که در برابر رطوبت و آب مقاوم باشند و دچار زنگ زدگی نشوند.

شیشه سکوریت و کاربرد آن در دکوراسیون منزل

شیشه سکوریت اولین محصولی است که توسط شرکت رامادر ساخته شده است. شرکت رامادر برای ساخت شیشه‌های سکوریتی از مواد اولیه باکیفیت و تجهیزات و کوره‌های داغ استفاده می کن. شیشه سکوریتی از انواع شیشه‌های نشکن است که از چند لایه شیشه معمولی به صورت شفاف یا مات در ضخامت‌ها ۸ تا ۲۰ تولید می‌شود و برای ساخت انواع محصولات شیشه‌ای مانند ساخت پنجره دوجداره و تک جداره، انواع پارتیشن شیشه ای، شیشه حمام، شیشه بالکن و انواع درب شیشه اتوماتیک و معمولی استفاده می‌شود. برای سفارش شیشه سکوریتی می‌توانید با به سایت شرکت رامادر و ثبت اطلاعات، برای خرید اقدام کنید.

کد خبر 464325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.