امدادرسانی هلال‌احمر به شش هزار و ۸۲ حادثه دیده در اصفهان

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، گفت : نیروهای امداد و نجات هلال‌احمر اصفهان در یک هزار و ۸۴۳ عملیات به شش هزار و ۸۲ حادثه دیده در نه ماه نخست امسال امدادرسانی کردند.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، علی محمد هاشمی با اشاره به اینکه در نه ماهه نخست سال جاری، یک هزار و ۸۴۳ حادثه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری (EOC) هلال احمر استان اصفهان گزارش شده است، اظهار کرد : از این تعداد ۸۸۷ مورد حوادث جاده‌ای، ۴۴۰ مورد حادثه شهری، ۲۰۱ مورد خدمات حضوری، ۱۸۱ مورد صنعتی و کارگاهی، ۱۹ مورد حوادث ساحلی، ۱۵ مورد سیل و آب گرفتگی، ۲دو مورد توفان، ۸۵ حادثه کوهستان، پنج حادثه آتش‌سوزی مرتع، چهار حادثه برف و کولاک، دو حادثه ریزش آوار، یک مورد زلزله و حادثه هوایی بوده است.

وی با بیان اینکه نجاتگران و عوامل عملیاتی جمعیت هلال‌احمر استان در این مدت به ۳۵۴ نفر از مصدومان این حوادث، خدمات درمان سرپایی ارائه کرده‌اند، افزود: همچنین هزار و ۳۴۲ نفر از مصدومان نیز به نزدیک‌ترین مراکز درمانی منتقل شدند.

محمد هاشمی خاطرنشان کرد: در جریان عملیات‌های امداد و نجات در نه ماهه نخست امسال، دو هزار و ۷۸ تیم عملیاتی با استعداد پنج هزار و ۹۰۲ نجاتگر داوطلب و پرسنل امدادی و با پشتیبانی ۱۷۲۰ دستگاه خودرو آمبولانس در ارائه خدمات امداد و نجات به هموطنان و مسافران سطح استان فعال بوده‌اند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با تاکید بر پرهیز از سفرهای غیرضروری، به عموم مردم توصیه کرد: در صورت سفر با توجه به شرایط جوی قبل از سفر از وضعیت راه‌ها مطلع شده و نکات ایمنی در زمان موج سرما و بارش برف و کولاک را مورد توجه قرار داده و در صورت بروز حوادث احتمالی، با تلفن ١١٢ ندای امداد تماس بگیرند.

کد خبر 464231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.