جریمه بیش از ۴۳ هزار خودرو در طرح ممنوعیت شبانه

براساس اعلام نیروی انتظامی در روز گذشته ۴۳ هزار و ۶۵۹ دستگاه خودروی سواری در طرح محدودیت تردد شبانه و ۱۴ هزار و ۷۲ دستگاه خودرو در مناطق نارنجی جریمه شده‌اند.

به گزارش ایمنا، نیروی انتظامی با ارائه گزارشی درباره اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در روز گذشته -جمعه پنجم دی ماه- اعلام کرد: در این روز ۶۸۹۲ تن از نیروهای خود را در ۱۹۵۸ نقطه از کشور به کار گرفته است.

همچنین در این روز با اقدامات انجام شده از سوی پلیس میزان ترددها ۳۰ درصد در مقایسه با روز مشابه سال قبل کاهش داشته است.

بر اساس اعلام این گزارش در روز گذشته مأموران نیروی انتظامی از ۷۴۵۵ واحد صنفی در کشور بازدید کرده و به ۳۸۵۴ واحد تذکر دادند. برای ۱۰۸۴ واحد نیز صورت جلسه صادر شده و ۱۳۰ واحد نیز پلمب شدند.

همچنین در روز جمعه پنجم دی‌ماه به ۵۳ هزار و ۳۹ دستگاه خودروی سواری تذکر لسانی داده شده و از سفر ۲۷ هزار و ۱۱۷ دستگاه خودروی سواری ممانعت شده و رانندگان و مسافران آنها را به مبدا خود بازگرداندند.

بنابه گزارش ایلنا، بر اساس اعلام پلیس در روز گذشته ۴۳ هزار و ۶۵۹ دستگاه خودروی سواری در طرح محدودیت تردد شبانه و ۱۴ هزار و ۷۲ دستگاه خودرو در مناطق نارنجی جریمه شده‌اند. همچنین تعداد ۴۵ هزار و ۳۲۵ پیامک نیز به رانندگانی که به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا توجه نداشته‌اند، ارسال شده است.

کد خبر 464223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.