خرم‌آباد تنها ۲.۵ میلیارد تومان بودجه عمرانی از دولت می‌گیرد

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: دولت از ابتدای سال جاری تاکنون تنها ۲.۵ میلیارد تومان بودجه عمرانی به شهر خرم‌آباد اختصاص داده است که این رقم در مقایسه با بودجه عمرانی تخصیصی شهرداری سایر مراکز استان‌ها کم است.

سجاد بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دولت سالانه به تمامی پروژه‌های عمرانی کشور که زیرنظر دستگاه‌های مختلفی قرار دارند بودجه اختصاص می‌دهد اما در دو سال اخیر در حق شهرداری خرم‌آباد اجحاف شده است.

وی افزود: دولت از ابتدای سال جاری تاکنون تنها ۲.۵ میلیارد تومان بودجه عمرانی به شهر خرم‌آباد اختصاص داده است که این رقم در مقایسه با بودجه عمرانی شهرداری سایر مراکز استان‌ها کم است.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر خرم‌آباد ادامه داد: پس از سیل سال گذشته میزان خسارت‌ها به شهر خرم‌آباد ۸۰۴ میلیارد تومان برآورد شد، اما دولت تنها ۱۰۴ میلیارد تومان به شهرداری برای جبران آن‌ها اختصاص داد.

بابایی با تاکید بر اینکه نمایندگان استان باید با استفاده از جایگاه خود در این حوزه ورود کنند، تصریح کرد: اگر مانند سایر مراکز استان‌ها بودجه عمرانی متناسب با نیازهای شهر به شهرداری خرم‌آباد اختصاص یابد بسیاری از مشکلات این شهر مانند جمع‌آوری آب‌های سطحی و احداث چندین تقاطع هم‌سطح پاسخ داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال ۵۵ درصد از بودجه شهرداری خرم‌آباد به فعالیت‌های عمرانی اختصاص داشته است که مبلغ آن بیش از ۲۴۰ میلیارد تومان بوده و تاکنون ۵۰ درصد این میزان تحقق یافته است.

کد خبر 464196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.