گرفتار شدن کوهنوردان در ارتفاعات شمال استان تهران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از بروز سه حادثه در ارتفاعات شمال استان تهران که تعدادی از کوهنوردان را به علت بارش سنگین برف گرفتار کرده است، خبر داد و گفت: مرگ قطعی یک کوهنورد گزارش شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاهین فتحی در گفت‌وگو با شبکه خبر با بیان اینکه تعدادی از کوهنوردان در ارتفاعات شمال تهران به علت بارش سنگین برف گفتار شده‌اند، اظهار کرد: امروز از حوالی ظهر به بعد سه حادثه به مرکز کنترل هماهنگی استان تهران گزارش شد.

وی ادامه داد: یک حادثه مربوط به قله کُلک‌چال است که برف و کولاک همراه بهمن بوده که نیروهای امدادرسانی هلال احمر در محل حادثه حضور دارند و تا کنون یک نفر فوتی قطعی گزارش شده و احتمال فوت یک نفر دیگر نیز وجود دارد، دو نفر بد حال نیز به محل امن انتقال داده شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران خاطرنشان کرد: حادثه دیگر مربوط به برف و کولاک در دارآباد است که در ساعت ۱۴:۰۷ امروز به هلال احمر گزارش شده و تیم‌های عملیاتی هلال احمر و واکنش سریع به منطقه اعزام و در حال عملیات هستند، احتمال گرفتار شدن چند نفر در این حادثه وجود دارد.

وی با توضیح اینکه یک حادثه سقوط یک بهمن نیز در منطقه آهار به هلال احمر گزارش شده است، اضافه کرد: این گزارش توسط هم‌نوردان این کوهنورد به ما اعلام شده است و تیم‌های جمعیت هلال احمر همراه با تیم‌های فدراسیون کوهنوردی در منطقه هستند و احتمالاً یک نفر در بهمن گرفتار شده است.

کد خبر 464109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.