آسیب‌های اجتماعی فاز سوم بوستان نهج‌البلاغه ساماندهی شود

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران گفت: باید ارزش‌های اکولوژیکی و ذخایر طبیعی و گیاهی بوستان نهج‌البلاغه حفظ و آسیب‌های اجتماعی در قسمت شمالی فاز سوم بوستان ساماندهی شود.

به گزارش ایمنا، سیدآرش حسینی میلانی با اشاره به وضعیت باغات و اراضی مشجر مجاور بوستان نهج‌البلاغه تهران، اظهار کرد: باید هرچه سریع‌تر تزاحمات هم‌جوار با بوستان از سوی شهرداری منطقه دو و سازمان بوستان‌ها تعیین تکلیف شود.

وی بر نظارت دقیق شهرداری تهران برای جلوگیری از توسعه ساخت و ساز و تصرف اراضی مجاور با این بوستان و همچنین تغییر کاربری اراضی مشجر آن تاکید کرد.

میلانی با تاکید بر ضرورت پایدارسازی و استحکام‌بخشی دیواره‌های فاز سوم بوستان نهج‌البلاغه، تصریح کرد: باید ارزش‌های اکولوژیکی و ذخایر طبیعی و گیاهی بوستان نهج‌البلاغه حفظ و آسیب‌های اجتماعی در قسمت شمالی فاز سوم بوستان ساماندهی شود.

سخنگوی کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به روند احداث بوستان گل‌ها واقع در ضلع شمالی بوستان نهج‌البلاغه، گفت: ایجاد رینگ دوچرخه‌سواری، مناسب‌سازی معابر بوستان برای تردد معلولان و نابینایان و جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی ناشی از احداث ایستگاه مترو بوستان گفت‌وگو، کاشت گل‌ها و گونه‌های گیاهی بومی و رفع تعارضات و تزاحمات ناشی از هم‌جواری با بیمارستان میلاد از جمله مواردی است که باید در این بوستان مدنظر باشد.

کد خبر 463925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.