تفریغ بودجه ۹۸ شهرداری اصفهان قابل دفاع‌تر از گذشته است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تفریغ بودجه ۹۸ نسبت به سال‌های گذشته بهتر و قابل دفاع‌تر بود، با وجود این و براساس ظرفیت‌های شهر آنچه مورد انتظار است با نقطه ایده‌آل فاصله زیادی دارد.

نصیر ملت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تصویب تفریغ بودجه ۹۸ شهرداری اصفهان، اظهار کرد: بودجه سالانه بیانگر عملکرد مدیران ارشد، میانی و کارشناسان شهرداری است و اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم همانگونه که به دقت فرآیند آن را بررسی می‌کنند وظیفه دارند قدردان زحمات همه مدیرانی که به اتفاق برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری تلاش می‌کنند باشند.

وی افزود: امکان بررسی فرایند تفریغ بودجه سال ۹۸، متفاوت از سال‌های گذشته و در زمان مناسب‌تری فراهم شد و در جلسه اخیر شورای شهر نیز به تصویب اعضا رسید.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: درخواست شورا این بود که تفریغ بودجه جدای از گزارش حسابرس برای بررسی در اختیار شورا قرار گیرد که برای اولین‌بار این هماهنگی رخ داد و کمیسیون‌های هفتگانه و در انتها کمیسیون تلفیق روی تفریغ بودجه اعلام‌نظر کرده و به‌طور جامع یک گزارش تحلیلی از عملکرد شهرداری در حوزه درآمد و هزینه‌های جاری و عمرانی در سال ۹۸ ارائه شد.

وی ادامه دهد: در کمیسیون تلفیق تاکید شد که بودجه باید در زمان ارائه و اصلاح به‌طور واقع‌بینانه تدوین و تصویب شود تا مغایرت‌ها به حداقل ممکن برسد.

ملت خاطرنشان کرد: بودجه جاری سال ۹۸ حدود ۹۰ درصد و بودجه عمرانی نیز ۷۰ درصد مطابق تصویب شورا محقق شده بود که یقیناً با اصلاح عملکردها، این فرآیند در سال‌های پیشرو بهبود خواهد یافت.

وی با بیان اینکه تفریغ بودجه ۹۸ نسبت به سال‌های گذشته بهتر و قابل دفاع‌تر بود، گفت: با وجود این و براساس ظرفیت‌های شهر آنچه مورد انتظار است با نقطه ایده‌آل فاصله زیادی دارد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تاکید شورا بر احصای درآمدهای مشارکتی، اضافه کرد: همه مدیران مناطق باید ۱۰ درصد از درآمد خود را در حوزه مشارکت‌ها عملیاتی می‌کردند که این امر به‌طور کامل محقق نشده بود بنابراین به مدیران برای عملکرد سال ۹۹ تاکید شد که این موارد را در دستورکار قرار دهند.

کد خبر 463896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.