کریم، دارایی ارزشمند کهکشانی‌ها!

تیم فوتبال رئال مادرید در این فصل فوتبال اروپا، با درخشش خیره کننده کریم بنزما، نتایج خوبی را در لیگ داخلی و اروپا گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال رئال مادرید که در این فصل، اوایل کار نوسان زیادی داشت حالا با رهبری زیدان و درخشش بنزمای تمام نشدنی، رفته رفته فرم خوب خودش را بازیابی می‌کند.

این تیم در حال حاضر با ۲۹ امتیاز پشت سر آتلتیکو قرار گرفته است. در این فصل درخشش بنزما در نتایج این تیم بی تأثیر نبوده است او تا اینجا در لالیگا ۷ گل و ۵ پاس گل ثبت کرده و ستاره‌ بی چون چرای کهکشانی هاست.

مثل آن کاکتوس گوشه‌ اتاقمان که بدون توجه دارد رشد می‌کند، مثل آن عصایی که جز دارایی‌های با ارزش‌مان حسابش نمی‌کنیم ولی از همه بیشتر به آن احتیاج داریم، کریم مثل همان‌هاست.

یک دارایی ارزشمند که کمتر حواس‌ها به سوی اوست. همان کسی که بین شلوغی دور و برمان فراموشش می‌کنیم. یک شخصیت دوست داشتنی مثل فارست گامپ (بازیگر) که شاید ساده و معمولی به نظر برسد اما تلاشش برای بهترین بودن او را به هرچه که می‌خواهد می‌رساند.

کریم، هیگواین را کنار می‌زد. به اندازه کافی گل می‌زد و برخلاف دیگر مهاجم نوک‌ها، برای بقیه موقعیت ایجاد می‌کرد اما همه پایین‌تر از رونالدو بودنش را می‌دیدند؛ مثل جنی که از بین همه‌ توانایی‌های فارست فقط سادگی‌اش را می‌دید و او را لایق عاشق شدن نمی‌دانست.

کریم اما می‌دانست یک روز همه‌ این بی‌توجهی‌ها جایش را به اعتماد می‌دهد. یک روز وقتی که همه‌ آن‌هایی که اسم ستاره رویشان بود لباس سفید رو در بیاورند، او است که به همه می‌فهماند چقدر برایشان مفید بوده است.

در همه‌ این سال‌ها یک صدا در سرش فریاد می زد که فقط باید بدود. فقط باید تندتر از همیشه بدود تا از آن بندهای بی‌اعتمادی که به پاهایش وصل شده فرار کند.

بنزما به جای هیس نشان دادن به منتقدان و اخم کردن بعد تعویض‌ها فقط مثل فارست دویده است. آنقدر دویده تا به جایی که می‌خواسته برسد.

کریم حالا همانجایی است که می‌خواهد؛ در بغل عشقی که سر آخر نصیب فارست گامپ شده است.

کد خبر 463629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.